شکستن طلسم انگلیسی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ و هولیگان‌ها در شهر

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

گرت ساوث‌گیت، مربی تیم انگلیس قبل از دیدار تیمش مقابل کلمبیا گفته بود که ما می‌توانیم در جام جهانی ۲۰۱۸ تاریخ‌ساز شویم. شب گذشته شاگردان او توانستند در مرحله یک هشتم در بازی انگلیس و کلمبیا به نوعی تاریخ فوتبال کشورشان را برای همیشه تغییر دهند.

انگلیسی‌ها که به لطف گل دیگری از هری کین کاپیتان‌شان از روی نقطه پنالتی در دقایق پایانی سعی در کنترل بازی و فشار تیم کلمبیا داشتند، در ثانیه‌های پایانی دروازه شان باز شد و کار به وقت اضافه کشید.

وقت اضافه‌ای که حس استرسی همیشگی را به جان هوادارانشان انداخت. آنان می‌دانستند که اگر بازیکنان‌شان در پایان ۳۰ دقیقه اضافه بازی گلی را زده یا دریافت نکرده باشند، یک‌بار دیگر کابوس پنالتی‌ها گریبان‌گیرشان خواهد شد. ۳۰ دقیقه تمام شد و سوت داور آمریکایی بازی به این معنا بود که انگلستان در آستانه این است که یکبار دیگر با ضربات پنالتی از جام جهانی خداحافظی کند. نزدیک هم بود که طلسم پنالتی‌ها دوباره گریبان انگلیس را بگیرد وقتی که جوردن هندرسون پنالتی‌اش را از دست داد. خوزه پکرمن مربی تیم کلمبیا آنقدر استرس داشت که حتی به صحنه‌های پنالتی نگاه نمی‌کرد. تاریخ‌سازی با ضربه محکم اریک دایر رخ داد. رشفورد، کین و تریپیه پیش از او آنقدر خوب ضربه زده بودند و پیکفورد انقدر زیبا ضربه موریل را مهار کرده بود که دایر با اعتماد به نفسی خاص ضربه‌اش را از زیر دستان داوید اوسپینا به تور دروازه چسباند و انگلستان برای اولین بار در تاریخ جام‌های جهانی پیروز نبرد پنالتی‌ها بود.

انگلستان به جمع ۸ تیم پایانی راه یافت و حال باید مقابل سوئدی بازی کند که سوئیس را در یک بازی پر برخورد با یک گل شکست داد.

در ویدیوکست امروز همچنین به بررسی دو بازی ابتدایی مرحله ی یک چهارم می‌پردازیم. جایی که دو بازی هیجان‌انگیز برگزارمی‌شود: فرانسه مقابل اروگوئه قرار می‌گیرد و برزیل به مصاف بلژیک خواهد رفت.

در بخش حواشی هم نگاهی داریم به تمرینات تیم برزیل و تعدادی از گل‌های مرحله یکی هشتم را از نگاه تماشاگران خواهیم دید. هولیگان‌های انگلیسی هم طبعا بعد از بازی انگلیس خودی نشان داده‌اند.

با پایان مرحله یک هشتم تیم منتخب دیجی‌کالا مگ را انتخاب کردیم. درون دروازه کاسپر اشمایکل از دانمارک قرار دارد که توانست چند پنالتی سیو کند. اوچوا و دروازه‌بان‌های روسیه و کرواسی هم می‌توانستند درون دروازه قرار بگیرند ولی خب مجری ما منچستری و انگلیسی است و بخاطر خاطره پیتر اشمایکل پدر هم که شده کاسپر را داخل دروازه گذاشتیم. در خط دغاع ناگاتوما از ژاپن، میراندا از برزیل و یرایمینا از کلمبیا قرار دارند. اریک دایر هافبک تاریخ‌ساز انگلستان با پنالتی که زد، فورزبرگ از سوئد، ادن هازارد بلژیکی، ویلیان برزیلی، لیونل مسی و کاوانی از اروگوئه هافبک‌ها و مهاجمان‌مان هستند به اضافه پدیده این جام جهانی یعنی امباپه. بازیکن ۱۹ ساله فرانسوی که نامش کنار پله جزو بازیکنان نوجوانی قرار گرفته که در یک بازی دو بار موفق به گلزنی شده است.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه