«محافظ قاتل» در صدر جدول باکس‌آفیس

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

وضعیت فروش فیلم‌های سینمایی این آخر هفته در ایالات متحده آمریکا چندان چنگی به دل نمی‌زد. این هفته یکی از بدترین‌ هفته‌ها برای باکس‌آفیس در سال ۲۰۱۷ بود و ۱۲ فیلم برتر موفق شدند روی هم ۸۱.۲ میلیون دلار بفروشند.

این هفته فیلم ترسناک آنابل: آفرینش (Annabelle:Creation) جایگاه اولش را از دست داد و فیلم سینمایی محافظ قاتل (The Hitman’s Bodyguard) توانست در رتبه اول جدول باکس‌آفیس قرار بگیرد. این فیلم که پرفروش‌ترین فیلم سینماهای آمریکا بود در هفته اول اکران خود ۲۱.۴ میلیون دلار فروخت. آنابل: آفرینش این هفته با فروش ۱۵.۶ میلیون دلاری در رتبه دوم قرار گرفت. این فیلم ۵۵ درصد از فروش هفته قبل خود را از دست داد.

فیلم‌ سینمایی Logan Lucky فیلم جدید دیگر این هفته بود که در سینماهای آمریکا به نمایش درآمد و توانست ۷.۶ میلیون دلار بفروشد. فیلم‌های Dunkirk و The Nut Job 2 هم هنوز در میان ۵ فیلم برتر هفته قرار دارند و به ترتیب در رده‌های ۴ ام و ۵ ام هستند. در این ویدیوکست درباره این فیلم‌ها و وضعیت‌شان در جدول باکس‌آفیس بیشتر گفت‌وگو کرده‌ایم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar amir

    مرسی ولی mp4 حجمش برای دانلود بالاست اگه میشه mkv قرار بدید

  2. Avatar baten

    ممنونم از زحمتی که میکشید و اطلاعاتی که در اختیارمون قرار میدین… لطفا فایل ویدیو و صوت رو همزمان منتشر کنید… فکر می کنم اکثر مخاطب ها ترجیح میدن وقتی دارن به صحبت های شما گوش میدن… به کار های دیگشونم برسن… در نتیجه فایل صوتی بیشتر به کارشون میاد… بازم ممنون

    1. Avatar ali

      بله من هم کاملا با نظر ایشون موافقم … اگر فایل صوتی گذاشته بشه خیلی ممنونیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه