آستون مارتین فکر می‌کند حالت Ludicrous خودروی تسلا احمقانه است

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«اندی پامر» (Andy Palmer)، مدیرعامل شرکت سازنده‌ی خودروهای لوکس و گران‌قیمت «آستون مارتین» (Aston Martin) واژه‌ای را برای توصیف حالت Ludicrous (به معنی خنده‌آور) مدل S خودروهای تسلا انتخاب کرده است.

هفته‌نامه‌ی خبری Automative News به نقل از مدیر عامل آستون مارتین نوشته است که او حالت Ludicrous مدل S تسلا را “احمقانه” توصیف می‌کند.

حالت Ludicrous در تسلا این امکان را فراهم می‌کند که سرعت خودرو در عرض ۲.۸ ثانیه از ۰ به ۹۶ کیلومتر برسد. این شتاب در صنعت خودرو شتاب بسیار بالایی محسوب می‌شود.
هفته‌نامه‌ی خبری Automative News به نقل از اندی پامر نوشته بود که مدیر عامل آستون مارتین حالت Ludicrous خودروی تسلا را “احمقانه” می‌داند. هدف پامر از این حرکت، این است که زمینه را برای خودروی گران‌قیمت شرکت خودش فراهم کند. گذشته از این، پامر همچنین عنوان کرد که ترجیح می‌دهد یک خودروی برقی بتواند در پیست مسابقه چند دور بزند تا اینکه در مدتی کوتاه تمام سوخت‌اش را مصرف کند.

پامر جنگ کلامی‌اش را به توییتر هم برد و گفت و که حالت insane خودروی آستون بدون نیاز به هیچ کلیدی و به‌طور استاندارد در اختیار قرار می‌گیرد (حالت insane خودروی تسلا در یک به روزرسانی نرم‌افزاری و به طور رایگان در اختیار دارندگان این خودرو قرار گرفت). ظاهرا پامر در این جمله‌اش به خودروی تمام برقی آستون مارتین با نام تجاری Rapid Sedane اشاره می‌کند که هنوز عرضه نشده است. این خودرو از توان خروجی ۸۰۰ اسب بخار بهره می‌برد و با شارژ کامل، قابلیت بازدهی تا ۳۲۱ کیلومتر مسافت را دارد. قیمت این خودرو حدودا دو برابر مدل S تسلا بوده و مبلغی معادل ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار دارد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه