تمام آیفون‌های سال ۲۰۱۹ با صفحه نمایش OLED راهی بازار می‌شوند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال زیاد یک مدل از آیفون‌هایی که در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شوند، از صفحه نمایش OLED بهره می‌برند. گفته شده که این گوشی به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی خمیده مجهز شده است. انتظار داشتیم که اپل از سال ۲۰۱۸ تمام گوشی‌های خودش را با این مدل صفحه نمایش راهی بازار کند؛ اما به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

براساس اطلاعاتی که توسط خبرگزاری‌های کشور کره جنوبی منتشر کرده‌اند؛ اپل در سال ۲۰۱۹ تمام آیفون‌های خودش را با صفحه نمایش OLED راهی بازار می‌کند و سال ۲۰۱۸ همچنان شاهد ساخت گوشی‌هایی با صفحه نمایش LCD خواهیم بود.

در این گزارش گفته شده که اپل امسال ۶۰ میلیون آیفون ۸ با صفحه نمایش OLED تولید می‌کند و این مقدار را برای سال ۲۰۱۸ به دو برابر افزایش می‌دهد و در سال ۲۰۱۹ هم تمام گوشی‌هایش را با این صفحه نمایش عرضه می‌کند. قبلا در سال ۲۰۱۵ شایعه شده بود که اپل از سال ۲۰۱۸ تمام گوشی‌های خودش را با صفحه نمایش OLED راهی بازار می‌کند؛ اما به نظر می رسد که در تامین این میزان صفحه نمایش با مشکل مواجه شده و به همین دلیل در سال ۲۰۱۹ چنین اتفاقی رخ می‌دهد. گفته شده که سامسونگ یکی از تامین‌کننده‌های صفحه‌های نمایش OLED برای شرکت اپل است.

منبع: patentlyapple

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. احمد

    سلام
    مگه صفحه نمایش های اولد همینایی نیستن که الان چندین ساله رو محصولات رده پایین اندرویدی هم میبینیم؟

    1. رضا

      قیمت نمایشگر اولد از LCD بیشتر هست و رنگ مشکی رو عمیق تر نشون میده، و در کل کیفیت بالاتری داره.
      درضمن روی بیشتر نمایشگر های پایین رده LCD نصب میکنن تا اولد.

      1. آیفون8

        به نظر من گوشی خوبی هستش وفروش موفقی در سال ۲۰۱۷خواهد داشت چون از اول ساخت گوشی های آیفون آن ها نمایشگری LCD داشتند ولی با وارد شدن نمایشگر های OLEDخیلی ها جذب این گوشی میشن اونا یی که میگن کپی از سامسونگه مگه همین سامسونگ از اپل برای ساخت حسگر اثر انگشت تقلید نکرد؟ببخشید سرتونو درد آوردم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه