آیفون ۷ پرفروش‌ترین گوشی در آمریکا، اروپا و چین است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از معرفی و عرضه‌ی آیفون ۷ انتقادهای زیادی به اپل وارد شد و حتی صدای عده‌ای از طرفداران پروپا قرص محصولات این شرکت هم درآمد و گفتند که انتظاراتشان از گوشی جدید برآورده نشده. همان‌طور کهاحتمالا به یاد دارید، به‌ویژه به‌خاطر طراحی مشابه با سه نسل قبلی آیفون، خیلی‌ها لقب «کسل‌کننده» را به آیفون ۷ دادند.

اما آیفون ۷ که قبل از معرفی این‌همه سروصدا برپا کرده بود و با حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اساسا پای بحث‌های تازه‌ای را به دنیای تکنولوژی باز کرد، این‌قدرها هم از سوی مشتریان و منتقدانش مورد بی‌مهری قرار نگرفته؛ دست کم آمارهای فروش که این‌طور می‌گویند. طبق جدیدترین گزارش‌ها از آمار فروش آیفون ۷، این گوشی در بازارهایی مثل ایالات متحده آمریکا، اروپا و حتی مناطقی از چین تا این لحظه پرفروش‌ترین گوشی تلفن همراه موجود در بازار است.

همچنین طبق همین آمارها از زمان معرفی جدیدترین گوشی پرچم‌دار اپل، سهم بازار سیستم‌عامل iOS هم در بعضی از این بازارها افزایش پیدا کرده است. برای مثال در ایالات متحده آمریکا سهم بازار سیستم‌عامل شرکت اپل در حال حاضر ۴۲ درصد است که در واقع افزایش ۲.۹ درصدی را نسبت به سال گذشته در همین زمان نشان می‌دهد و حکایت از صعود سهم بازار این سیستم‌عامل از ۳۹.۱ درصد به ۴۲ درصد دارد. علاوه بر این در بازار اروپا هم سهم بازار iOS از ۲۰.۳ درصد به ۲۲.۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

البته درمورد چین با وجود فروش بالای آیفون ۷ به‌خصوص در بازارهایی که کم‌تر شامل مناطق حاشیه شهر و روستایی می‌شوند، آمارهای کلی‌تر از کاهش ۸.۴ درصدی سهم بازار اپل در سراسر چین می‌گویند.

از این‌ها گذشته کم‌کم به موعد معرفی آیفون ۸ نزدیک می‌شویم و این آمارها ذهن کارشناسان را به خود مشغول کرده که اگر آیفون ۷ کسل‌کننده به چنین توفیقی می‌رسد، آیفون ۸ هیجان‌انگیز موعود چه آینده‌ای خواهد داشت؟

منبع: Ubergizmo

 

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    مشکل اینجاست که آیفون ۷ هم قرار بود هیجان انگیز و موعود باشه !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه