آیفون ۸ صفحه نمایش ۵.۸ اینچی OLED و دوربین سلفی ۳ بعدی دارد

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نیکی، از خبرگزاری‌های مطرح کشور ژاپن، در خبری جدید اعلام کرده که آیفون ۸ بزرگ‌ترین صفحه نمایش را در بین سه گوشی هوشمندی که اپل در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌کند، خواهد داشت. پیش از این، نیکی اعلام کرده بود که آیفون ۸ یک صفحه نمایش ۵ اینچی OLED دارد.

در این خبر گفته شده که آیفون ۷s و  آیفون ۷s پلاس به ترتیب نمایشگرهای ۴.۷ و ۵.۵ اینچی خواهند داشت. صفحه نمایش این دو آیفون LCD خواهند بود. البته این موضوع را شنیده‌ایم که تمام آیفون‌های سال ۲۰۱۸ به پنل OLED مجهز می‌شوند.

فقط ۵.۱ اینچ از این صفحه، نمایشگر خواهد بود و پایین آیفون ۸ قرار است یک صفحه‌‌ی لمسی باشد و جایگزین کلید هوم شود.

این در حالی است که شایعه‌هایی مبنی بر غلط بودن اندازه‌ی ۵.۸ اینچی تمام صفحه‌‌نمایش هم شنیده شده است. چرا که فقط ۵.۱ اینچ از این صفحه، نمایشگر خواهد بود و پایین آیفون ۸ قرار است یک صفحه‌‌ی لمسی باشد و جایگزین کلید هوم شود. این ویژگی باعث می‌شود که آیفون صفحه نمایشی کامل و بدون حاشیه داشته باشد.

از دیگر شایعه‌هایی که به ویژگی‌های آیفون ۸ اشاره کرده‌اند، دوربین سلفی جدید و جالب آن است. این دوربین قادر است که عکس‌های سلفی سه بعدی بگیرد. هم‌چنین برای باز کردن قفل گوشی هم، قابلیت تشخیص چهره اضافه شده است. قابلیت تشخیص چهره می‌تواند جایگزین Touch ID یا همان اسکنر اثر انگشت شود.

به باور نیکی، افزایش اندازه‌ی صفحه نمایش آیفون به معنی بالارفتن قیمت گوشی خواهد بود. حدس زده می‌شود که قیمت آیفون از ۷۰۰ دلار به ۱۰۰۰ دلار برسد. به نظر می‌رسد که آیفون ۸ محصول لوکس و هیجان‌انگیزی باشد.

نظر شما در مورد شایعه‌های مربوط به آیفون ۸ چیست؟

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    سلام
    گوشی ایفون هر سال داره بدتر میشه
    امسال که نوت ۷ نجاتش داد
    مطمنا در آینده باید یه تغییر خیلی بزرگ انجام بده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه