احتمال دارد اپل در مک‌بوک‌ پروهای آینده از نمایشگر OLED استفاده کند

۱۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حال حاضر محصولات اپل که در آن‌ها از تکنولوژی OLED استفاده شده اپل ‌واچ و نوار لمسی در مک‌بوک‌ پر‌وهای جدید هستند. در این مدت شایعاتی هم شنیده‌ایم که اپل در سال ۲۰۱۷ قرار است آیفون‌هایی با صفحه‌نمایش OLED عرضه کند (به جای صفحه‌نمایش‌های LDC فعلی).

حال طبق آخرین شایعات و اخبار مک‌بوک‌‌ پروهای آینده هم قرار است به شکل کلی نمایشگرهای OLED داشته باشند.

این شایعات می‌گویند شرکت اپل به دنبال امکان‌سنجی استفاده از پنل‌های OLED در مک‌بوک‌ پروهای خود است. با این حال هنوز مشخص نیست که اپل واقعا کی ممکن است چنین نمایشگر‌هایی را در فرایند ساخت مک‌بوک‌ پرو به کار بگیرد.

شرکت اپل اولین شرکتی نیست که می‌خواهد لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگرهای OLED بسازد با این حال ظاهرا سازنده‌های زیادی در جهان میل به استفاده از این پنل‌ها را در لپ‌تاپ‌های خود ندارند.

این موضوع به دلیل برخی مسائل خاص تکنولوژیک است که باعث می‌شود استفاده از این پنل‌ها در لپ‌تاپ انتخاب ایده‌آلی نباشد. با این حال می‌شود حدس زد اپل هم کاملا از این مشکلات با خبر است و برای همین هم گفته شده اپل در حال امکان‌سنجی موضوع است. گفته می‌شود که نهایتا نمایشگرهای OLED جایگزین تمام نمایشگرهای LCD و LED خواهند شد و تا آن زمان باید دید روند حرکت به سوی این تکنولوژی به چه شکل پیش خواهد رفت.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه