از آیپد پروهای جدید چه می‌دانیم؟

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد جدید

اپل در نطق اصلی کنفرانس WWDC امسال یک آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی و یک مدل جدید از آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی را معرفی کرد. این آیپدها هفته دیگر عرضه خواهند شد. مدل ۱۰.۵ اینچی با قیمت پایه ۶۴۹ دلار و با ۶۴ گیگابایت حافظه یا ۷۷۹ دلار با ۶۴ گیگابایت حافظه به فروش می‌رسد. قیمت مدل ۱۲.۹ اینچی با حافظه ۶۴ گیگابایت و پشتیبانی از Wi-Fi حدود ۷۹۹ دلار و با حافظه ۶۴ گیگابایتی با اینترنت موبایل معادل ۹۲۹ دلار خواهد بود. هر دوی این مدل‌ها با پردازنده مرکزی ۶ هسته‌ای A10X و پردازنده گرافیکی ۱۲ هسته‌ای کار می‌کنند. این دستگاه‌ها از قابلیت پخش HDR ویدیو با نرخ بروزرسانی ۱۲۰Hz هم پشتیبانی می‌کنند. اپل می‌گوید این امکان برای استفاده از قلم اپل هم بسیار مهم است چون باعث پاسخگویی مناسب‌تر و با تاخیر کمتر خواهد شد. نمایشگر True Tone این آیپد پروها هم حدود ۵۰ درصد روشنی بیشتر از مدل‌های قبلی دارند.

آیپد پروهای جدید دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۷ مگاپیکسلی دارند. با یک‌بار شارژ می‌تواند حدود ۱۰ ساعت با آن‌ها کار کرد. علاوه بر آیپد، باید منتظر معرفی لوازم جانبی و کاورهای جدید برای هر دوی این دستگاه‌ها هم باشیم.

طبق خبرها، اپل امسال یک آیپد دیگر هم معرفی خواهد کرد، این دستگاه که همان «آیپد» نامیده می‌شود یک مدل ۹.۷ اینچی است و جایگزین آیپد ایر ۲ خواهد شد. مدل ۳۲ گیگابایتی همراه با Wi-Fi این مدل ۳۲۹ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی که از Wi-Fi و اینترنت موبایل پشتیبانی می‌کند قیمتی معادل ۴۵۹ دلار خواهد داشت.

منبع: The Verge
‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بنیامین

    اپل تا قبل از فوت استیو جابز یه نظم و فلسفه رو توی محصولاتش میشه دید اما الان……
    خراب کرد……….
    حیف
    فلسفه اپل فدای سودطلبی شد
    حیف

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه