اسکنر چشم گلکسی S8 برای تسهیل معاملات تجاری استفاده خواهد شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از جدیدترین فناوری‌های دنیای گوشی‌های هوشمند، اسکنر چشم گلکسی S8 است. البته باید بگوییم این تکنولوژی در گلکسی نوت ۷ هم وجود داشت. اسکنر چشم از سایر روش‌ها مثل اسکنر اثر انگشت بسیار امن‌تر است. این تکنولوژی روی یک گوشی همراه، باعث شده ما از خبر استفاده‌های دیگر از این اسکنر چشم متعجب نشویم. با این حال خبر جدید این است که اسکنر چشم برای تسهیل معاملات مالی در آینده به کار برده می‌شود.

در گزارشی که از The Korea Herald منتشر شده، به نظر می‌رسد اسکنر چشم گلکسی S8 احتمالا در سیستم پرداخت کمک خواهد کرد. احتمال می‌رود این سیستم در کره جنوبی و بخشی از آمریکای شمالی قابل استفاده باشد.

بر اساس این گزارش به نظر می‌رسد این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد وارد حساب کاربری خود شوند. این اولین بار است که از این تکنولوژی برای معاملات مالی استفاده می‌شود.

با فرض اینکه این ویژگی جدید موفق عمل کند، احتمال می‌دهیم گوشی‌های جدید سایر شرکت‌ها هم به‌سوی استفاده از تکنولوژی اسکنر چشم بروند.

شایعاتی وجود دارد که می‌گوید اپل به دنبال جایگزین‌های بهتری به‌جای اسکنر اثر انگشت است؛ مانند یک اسکنر لیزری که می‌تواند صورت کاربران را برای شناسایی آن‌ها اسکن کند.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا کیانیان

    پیشرفتای .. نمیشه گفت بدرد نخور .. ولی به نظرم پیشرفت های نه چندان هیجان آور و خسته کننده … دلم نوآوریهای استیو جابز رو میخواد .. :/ واقعا تحول ایجاد کرد .. اپل خسته کننده .. سامسونگ خسته کننده .. بقیه برندا که دیگه هیچی تقریبا ..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه