باید انتظار معرفی چه محصولات جدیدی را از اپل داشته باشیم

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین مدل از آیفون‌های شرکت اپل در روز ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد اما ظاهرا باید انتظار معرفی دستگاه‌های بیشتری را هم بکشیم. براساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ شرکت اپل قصد دارد مدل‌های جدیدی از iMac دسکتاپ، مک‌بوک ایر، مک‌بوک پرو و یک نمایشگر جدید ۵k که با همکاری ال‌جی ساخته شده را رونمایی کند.

البته برخی از این دستگاه‌ها ممکن است در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۶ عرضه شوند. یکی از احتمالات این است که اپل رویداد چهارشنبه هفته بعد خود را صرفا به معرفی آیفون اختصاص دهد و معرفی محصولات مرتبط با مک را به یک رویداد دیگر در ماه بعد موکول کند. در عین حال احتمال دارد این اتفاق رخ ندهد و برخی از این محصولات هم در کنار آیفون معرفی شوند.

تعدادی از کارشناسان معتقدند اپل امسال برنامه‌ای برای معرفی مدل جدیدی از آیپد ندارد و بیشتر تلاش خود را صرف تولید نرم‌افزارهای مناسب برای آیپد پرو می‌کند تا آن را برای کاربران حرفه‌ای محصول جذاب‌تری کند.

اما درباره مدل‌های جدید مک‌بوک‌های اپل باید گفت که این شرکت قصد دارد یک مدل جدید از مک‌بوک ایر مجهز به درگاه USB-C را به بازار عرضه کند. یکی از تغییرات مهم دیگر هم مربوط به مک‌بوک پرو خواهد بود. قرار است این دستگاه باریک‌تر شود و یک کیبورد جدید و هیجان‌انگیز داشته باشد که دکمه‌های فیزیکی ردیف بالای آن با یک صفحه‌نمایش لمسی اولد جایگزین شده‌اند.

این را هم می‌دانیم که اپل قصد دارد یک نمایشگر ۵K را که با همکاری شرکت ال‌جی ساخته شده عرضه کند تا جایگزین نمایشگرهای Thunderbolt این شرکت شود؛ نمایشگرهایی که چندی پیش اعلام شد از چرخه تولید خارج شده‌اند.

منبع: The Verge

 

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. محمدعلي بهراميان

    یه سوال با نیومدن نسل جدید آیپد پرو ، پشتیبانی سیستم عامل نسل فعلی آیپد پرو بجای پنج سال شش سال نمیشه ؟

  2. علی جوادی

    انتظار داریم امسال انشاالله این شرکت صنعت موبایل سازی رو ترک کنه تا دیگه شاهد گوشی ای نباشیم که پیشرفتش بعد از سه سال بزرگ شدن و ۳ متربیرون زدن لنز دوربینش باشه
    تیم کوک داره صداهای آخر کوکتون شنیده میشه…البته همشونم ماشاالله به سن کهنسالی رسیدن
    با تشکر از استاد دلخموش

  3. سهراب

    همین که اپل نپکه و تیم کوکی نابودش نکنه، خیلیه… انتظاری برای محصول جدید نیست.

    1. سالار

      ????????? درگیری؟

      باز ما تیم رو داریم شما اصلا میشناسی کی دارید؟ فقط جومونگ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    2. damdeok

      ینی مثل سامسونگ نشه ؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه