اولین اطلاعات و تصاویر Dynasty Warriors 9 منتشر شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۶ دقیقه

شرکت بازی‌سازی Koei Tecmo اولین اطلاعات و تصاویر قسمت نهم از مجموعه بازی‌های «مبارزان سلحشور» یا همان Dynasty Warriors را منتشر کرده است؛ طوری که توانسته‌ایم برای اولین بار، از تغییرات بزرگی که Dynasty Warriors 9 نسبت به شماره‌های قبلی این بازی دارد، خبردار شویم.

سازندگان این بازی پیش از این گفته بودند که قرار است Dynasty Warriors 9 بازنگری تازه‌ای برای این مجموعه بازی‌ها باشد؛ طوری که روند بازی با قسمت‌های قبلی این مجموعه فرق خواهد کرد.

می‌توانید در ادامه، درباره‌ی Dynasty Warriors 9 و سیستم‌ها و مکانیک‌های تازه‌ی آن بیشتر بخوانید.

 

یک Dynasty Warriors محیط باز و جدید

برای اولین بار مجموعه‌ی Dynasty Warriors، سرزمین بزرگ چین روی یک نقشه بازسازی شده است و بازی ساختاری محیط-باز دارد؛ یعنی می‌توان به انواع مختلفی در بازی پیشرفت کرد. اکشن معروف «یک در مقابل هزار» این مجموعه بازی‌ها هنوز هم حضور دارد و شخصیت‌های جذاب افسانه‌ی سه برادر (Romance of the Three Kingdoms) را در خودش جای داده است. با این حال، آزادی عمل بازی و محیط-باز Dynasty Warriors 9، تجربه‌ای تازه ارایه می‌دهد.

ماموریت‌هایی به اسم Critical Missions داستان شخصیتی که گیمر انتخاب کرده است را پیش می‌برند. مراحل فرعی زیادی هم در قسمت‌های مختلف نقشه وجود خواهند داشت. با توجه به ماموریتی که انتخاب شده است، اتفاقاتی که روی نقشه می‌افتد، تغییر می‌کنند.

مبارزات زیادی روی نقشه در حال انجام هستند و بازی‌کننده می‌تواند استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی را برای حله انتخاب کند؛ استراتژی‌هایی مثل «حمله‌ی مستقیم» یا «حمله‌ی بی سر و صدا در شب».

نقشه‌ی بازی با گرافیک بالایی بازسازی شده است و بخش‌های مختلف چین مثل کوهستان‌های برفی، جنگل‌ها و صحرا را در خودش جای داده است. شهرهای کلیدی هم مثل Luoyang یا Hualo در بازی هستند و کاری می‌کنند تا بیشتر در بازی غرق شوید.

 

اکشن تغییر یافته‌ی مجموعه‌ی Warriors

کنترل ساده‌ای که بازی‌های مجموعه‌ی Dynasty Warriors با آن شناخته می‌شود، هنوز هم سر جای حود است. با این حال، Dynasty Warriors 9 سیستم اکشن جدیدی به اسم Sate Combo System دارد که به بازی‌کننده اجازه می‌دهد در موقعیت‌های مختلف، عکس‌العملی متفاوت نشان دهد. این سیستم سه حمله‌ی مختلف دارد: چند ضرب با Trigger Attack شروع می‌شود، سپس حرکت‌های بعدی به اسم Flow Attack روند حملات را ادامه می‌دهند. حرکات پایانی یا همان Finish Attack هم چند ضرب را به پایان می‌رساند.

مکانیک جدیدی به اسم Interactive Actions در بازی با توجه به محیط، به بازی‌کننده اجازه می‌دهد با محیط تعامل کند. برای مثال می‌تواند از کوهستان‌ها بالا رفت، در رودخانه‌ها شنا کرد یا اینکه با استفاده از یک طناب، از دیوار بالا رفت. مجموعه‌ی زیادی از حرکات در بازی وجود دارند که با توجه به موقعیت، فعال می‌شوند.

 

می‌توانید در ادامه، تصاویر زیادی که از بازی منتشر شده است را ببینید.

Dynasty Warriors 9 فعلا فقط برای پلی‌استیشن۴ در ژاپن رونمایی شده است، اما مطمئن هستیم که نسخه‌ی انگلیسی بازی روی ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود. تاریخ عرضه‌ی بازی هنوز هم مشخص نیست.

 

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه