اولین تریلر Dynasty Warriors 9 منتشر شد

۴ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

پس از رونمایی رسمی از جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «مبارزان سلحشور» (Dynasty Warriors)، شرکت سازنده‌ی این بازی، اولین تریلر آن را منتشر کرده است. از مکانیک‌های روند بازی Dynasty Warriors 9 کم و بیش خبر داشتیم و می‌دانستیم که این بازی قرار است سیستم‌های جدیدی را به مجموعه اضافه کند، اما برای اولین بار است که روند بازی Dynasty Warriors 9 را می‌بینیم.

برای اولین بار در مجموعه‌ی Dynasty Warriors هم‌چنین محیط بازی نقش بزرگی در روند آن ایفا می‌کند.

در تصاویری که از بازی منتشر شده بود، می‌توانستیم کیفیت بالای گرافیک Dynasty Warriors 9 را ببینیم و حالا که روند آن را دیده‌ایم، می‌توانیم به جرات بگوییم که این بازی، در مقایسه با شماره‌های قبلی آن، پیشرفت ها بسیاری کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات و پیشرفت‌های Dynasty Warriors 9 در مقایسه با بازی‌های قبلی این مجموعه، محیط باز آن است. نقشه‌ی بازی بسیار بزرگ و کاملا باز است؛ طوری که شخصیت‌های مختلفی در این نقشه پیدا می‌شوند و می‌توانید از هر کدام، ماموریت‌هایی برای انجام بگیرید. در هر کجای این نقشه‌ی بزرگ هم مبارزه‌ای در حال انجام است.

برای اولین بار در مجموعه‌ی Dynasty Warriors هم‌چنین محیط بازی نقش بزرگی در روند آن ایفا می‌کند. نه تنها می‌توان از کوه‌ها یا ساختمان‌ها بالا رفت، بلکه اشیا مختلفی که در محیط پیدا می‌شوند هم در مبارزات، به کار می‌آیند.

می‌توانید در ادامه، اولین تریلر Dynasty Warriors 9 را ببینید. این بازی فعلا فقط برای پلی‌استیشن۴ رونمایی شده است، اما مطمئن هستیم که به ایکس‌باکس وان و کامپیوتر هم می‌آید.

 

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد امین

    با سلام، ببخشید که کامنت من ربطی به موضوع مطلب نداره.
    کنکور سراسری نزدیکه (۱۵ و ۱۶ تیر)، اگه میشه یه مطلبی، تحقیقی یا یه پادکست کوتاه راجب تغذیه سر جلسه کنکور و صبحانه روز کنکور بذارید، اخه اکثریت سایت ها همشون کلیشه ای شدن و از هم کپی میکنن واسه همین مطلب درست و جالبی راجب به این موضوع ندارند… و یه کنکوری وقتی (مخصوصا زمانی که ۱۰ روز مونده) برای پیدا کردن و تحقیق راجب این موضوع (که خیلی مهم هست و تاثیر زیادی داره) نداره.ممنون از دیجی مگ و نویسندگان خوبش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه