اپل iOS 10.3 و watchOS 3.2 را منتشر کرد

۸ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ios 10.3

اگر جزو کاربران آیفون و آیپد هستید شاید شب گذشته عیدی خود را از اپل را دریافت کرده باشید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم با رفتن به بخش تنظیمات وضعیت به‌روزرسانی گجت خود را چک کنید. اپل شب گذشته iOS 10.3 را به صورت رسمی منتشر کرد که یک به‌روزرسانی بزرگ محسوب می‌شود. خبر خوب دیگر این اپل هم‌زمان watchOS 3.2 را هم برای اپل واچ منتشر کرده است. هر چند watchOS 3.2 به‌روزرسانی چندان بزرگی نیست ولی ویژگی‌های جالبی را به گجت پوشیدنی اپل اضافه می‌کند. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا با هم نگاهی به مهم‌ترین تغییرات iOS 10.3 و watchOS 3.2 بیندازیم.

اپل iOS 10.3 را با تغییراتی نظیر فایل سیستم APFS، ویژگی Find My AirPods و قابلیت‌های جدید سیری منتشر کرد.

از مهم‌ترین تغییرات جدید iOS 10.3 می‌توان به امکان استفاده از سرویس Find My iPhone برای پیدا کردن AirPods اشاره کرد. بدین ترتیب می‌توانید از اپلیکیشن Find iPhone برای دیدن آخرین محل Airpod هایتان استفاده کنید و با پخش صدایی روی یک یا هر دو، آن‌ها را بیابید. فایل سیستم جدید اپل با نام APFS هم برای اولین بار با iOS 10.3 به آیفون و آیپد آمده است. این فایل سیستم جدید برای استفاده از حافظه‌های فلش بهینه شده است. دستیار صوتی سیری هم در iOS 10.3 قابلیت‌های بیشتری پیدا کرده و می‌تواند کارهایی مانند پرداخت‌ها را از طریق فرمان‌های صوتی انجام دهد. در iOS 10.3 تغییرات جزئی دیگری نظیر اضافه شدن یک بخش جدید برای اپل آیدی در بخش‌بندی‌های اپلیکیشن تنظیمات هم داده شده است.

در مورد تغییرات watchOS 3.2 هم می‌توان به اضافه شدن حالتی خاص تماشای فیلم در سینما به نام Theater mode اشاره کرد. در این حالت اپل واچ موقتا غیرفعال می‌شود تا نور صفحه در تاریکی سینما مزاحمت ایجاد نکند. از دیگر تغییرات این به‌روزرسانی می‌توان به پشتیبانی از SiriKit اشاره کرد. بدین ترتیب در آینده‌ی نزدیک می‌تواند فرمان‌های صوتی مربوط به اپلیکیشن‌های متفرقه را از طریق اپل واچ هم اجرا کنید.

به‌روزرسانی iOS 10.3 و watchOS 3.2 در حال حاضر برای آیفون، آیپد و اپل واچ در دسترس است. iOS 10.3 با وجود تغییر دادن فایل سیستم، هیچ تغییری در اطلاعات و اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد ایجاد نمی‌کند، ولی طبق معمول بهتر است پیش از اقدام برای به‌روزرسانی از گجت خود یک نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حسین

    سلام خسته نباشید چرا برای ایفون ۵ در دسترس نیست؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه