اپ فیجت اسپینر هم آمد!

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

باورتان می‌شود، داشتن اسباب‌بازی‌های کوچکی به اسم «فیجت اسپینر» حسابی مد شده است؛ اسباب‌بازی‌هایی که به جرات می‌توانیم بگوییم هیچ کاربردی ندارند و حتی به جای اینکه به بهبود وضعیت اعصاب افراد کمک کنند، بیشتر روی اعصاب می‌روند. با توجه به اینکه اساسا برای هر چیزی که فکرش را بکنید، یک اپ وجود دارد، اپ «فینگر اسپینر» هم به تازگی سعی کرده تا از محبوبیت فیجت اسپینرها، پول در بیاورد.

فقط چند بار می‌توانید روی صفحه بکشید و پس از آن باید سکه بخرید!

بازی رایگان فینگر اسپینر (Finger Spinner) در حال حاضر محبوب‌ترین اپ مجانی اپ‌استور اپل است. با این حال، فکر نکنید که قرار است این اپ به دردتان بخورد. به شما توصیه می‌کنیم که حتی سعی در امتحان این اپ نکنید. اپ فینگر اسپینر واقعا بد است. فقط کیفیت اپ هم نیست؛ از نظر اخلاقی هم اپ فیجت اسپینر یکی از بدترین نرم‌افزارهایی است که تا به حال دیده‌ایم.

بگذارید کمی توضیح دهیم: یک فیجت اسپینر روی صفحه است و شما با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه، آن را می‌چرخانید. اما، فقط چند بار می‌توانید روی صفحه بکشید! پس از چند بار چرخیدن، سرعت اسپینر کم می‌شود و در نهایت هم می‌ایستد. به ازای تعداد دفعاتی که اسپینر را چرخانده‌اید، سکه می‌گیرید. سپس از این سکه‌ها برای ارتقای اسپینر خودتان استفاده می‌کنید تا کاری کنید بیشتر بچرخد یا با سرعت بیشتری بچرخد. در طول زمان اسپینرهای جدید با طرح‌های مزخرف و سر و صدای بد آزاد می‌کنید.

خب؛ پس قرار است سکه بگیرید. بهترین راه برای گرفتن سکه چیست؟ اینکه تبلیغ نگاه کنید! می‌دانید زمانی که تبلیغ می‌بینید، چه کار نمی‌توانید بکنید؟ نمی‌توانید اسپینر را بچرخانید!

یک خرید درون برنامه‌ای هم وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تبلیغات را غیرفعال کنید، اما فقط تبلیغاتی که در پایین اسپینر هستند از بین می‌روند. اپ آنقدر بد ساخته شده که پس از خاموش کردن تبلیغات، جای‌اش یک کادر سفید باقی می‌ماند.

نکته‌ی بامزه‌ی اپ فینگر اسپینر، صفحه‌ای است که با هر بار تمام شدن چرخاندن شما، مقابل‌تان می‌گذارد. هر چرخش با صفحه‌ای تمام می‌شود که به شما می‌گوید چقدر پیشرفت کرده‌اید و از شما می‌خواهد امتیازتان را روی فیس‌بوک یا توییتر به اشتراک بگذارید؛ انگار که کار خفنی انجام داده‌اید و بهتر است جلوی دوستان‌تان باید پز بدهید.

اپ فینگر اسپینر اساسا طراحی شده است تا کمتر اسپینر خودتان را بچرخانید و بیشتر تبلیغ ببینید.

 

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar بردیا

    اسپینر بیار بابا این چرتو پرتا چیه
    فقط یادتون باشه قیمت رو هوا نزنید قیمت این اسپینرایی که تو ایرانه نهایتا ۶۰تومان اونم بهترینشه الکی قیمت ندید ی اسپینر توپ رو تو سایت فروش خارجی میزنه ۵ دلار

    1. Avatar بردیا

      چه خبرتونه اسپینر که سایت نوین جت و سایت جت اسپینر دات آی آر میزنه ۴۰ شما دارید میگید ۱۸۰ چه خبره مگه چیه قیمت پرت میدین
      نخرید بابا خیلی مسخره است
      گرون میکنی ۱۰تومان ۲۰تومان نه یهو ۱۴۰تومان بهترین اسپینر الان تو بازار جهانی با بهترین کیفیت ۷ دلاره چه خبره؟ دلار ۳.۷۰۰ تومان چجور حساب کردید اصلا دلار ۵.۰۰۰ تومان واقعا وه مسخره است من به شخصه اگر پی پل یا ویزا یا مستر کارت داشتم عمرا از بازار ایران خرید میکردم
      حیف که راه ها بسته شده و خرید برای ماها سخت شده

  2. Avatar ضصثثب

    شما با این مطالبتون بیشتر رو اعصابید .اول یه اسپینر بخرید ببینید چی هست بعد راجع بهش مقاله بنویسید

  3. Avatar امیر حسین

    سلام
    تو دیجی کالا موجود نمیکنین؟

  4. Avatar MK1991

    دیجی، اسپینر بیار، منتظریم…….

  5. Avatar عـــــلـــــــی

    یعنی عاشق این توصیفات منفی پست شدم! :)) یهو معرفی نمیکردین دیگه!!!

  6. Avatar پیمان

    از نظر اخلاقی کجاش بده؟؟!!!

  7. Avatar امیرحسین

    خودش رو برای فروش بیارید.

  8. Avatar محمد

    خیلی عالی بود مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه