اکسپریا XZ پریمیوم تا آخر هفته در ایران

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سونی اکسپریا XZ پریمیوم

یکشنبه ۲۱ خرداد ۹۶، سونی موبایل طی یک مراسم افطاری در تهران از ورود گوشی اکسپریا XZ پریمیوم به ایران تا پایان همین هفته خبر داد. این مراسم در رستوران راه‌ابریشم واقع در نیاوران برگزار شد و ۳۶ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در آن شرکت داشتند.

میهمانی افطاری سونی موبایل در محیطی دلنشین برگزار شد و نمایندگان رسانه‌های مختلف توانستند در فضایی غیررسمی و صمیمی به گفتگو با یکدیگر بپردازند. خبرنگاران حوزه‌ی بازار موبایل و فناوری دیجیتال در این مراسم درباره‌ی موضوعات مختلف دنیای فناوری دیجیتال و همچنین گوشی‌های هوشمند شرکت سونی تبادل نظر کردند.

نمایندگی سونی موبایل در ایران فرصت بازدید و تست بعضی از گوشی‌های پرچم‌دار را در اختیار شرکت‌کنندگان در مراسم قرار داد. سونی موبایل طی این مراسم برای اولین بار از ورود رسمی پرچم‌دار جدید سونی یعنی اکسپریا XZ پریمیوم به ایران تا آخر همین هفته خبر داد. قرار است به زودی فروش این گوشی در بازار ایران شروع شود.

سونی اکسپریا XZ پریمیوم توانست در نمایشگاه MWC 2017 بدرخشد و یکی از بهترین گوشی‌های این نمایشگاه باشد. این گوشی از نمایشگر ۴K HDR بهره می‌برد و مجهز به دوربینی است که می‌تواند با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. فیلم‌برداری ۹۶۰ فریم بر ثانیه یعنی اینکه می‌توانید فیلم‌هایی اسلوموشن از حرکات خیلی سریع سوژه تهیه کنید. ظاهرا اکسپریا XZ پریمیوم این قابلیت را مدیون یک نوع فناوری جدید است که سونی نامش را Motion Eye گذاشته. این گوشی مجهز به پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ است.

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    Sony Xperia XZ Premium بهتره یا HTC U11 با رم ۶ گیگ؟

  2. Avatar حسین

    دیجی کالا کی میاردش اون وقت ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه