بازدید از نمایشگاه E3 2017 برای عموم آزاد خواهد بود

۲۱ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه E3‌ امسال تغییراتی نسبت به سال گذشته دارد و یکی از مهم‌ترین آن‌ها امکان بازدید برای عموم است. امسال مردم می‌توانند در کنار خبرنگاران مختلف به این نمایشگاه بروند و از آن بازدید کنند. البته بازدید از این نمایشگاه رایگان نخواهد بود.

سازمان ESA یا Entertainment Software Association که مسئول برگزاری نمایشگاه E3 است اعلام کرده که ۱۵ هزار بلیط برای ورود مردم در نظر گرفته که فروش آن‌ها تا چند روز دیگر در تاریخ ۲۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده قیمت بلیط‌ها برای افرادی که آن‌ها را زودتر خریداری کنند ۱۵۰ دلار خواهد بود و قیمت آن‌ها در لحظه‌های آخر تا ۲۵۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. با این بلیط می‌توانید به سالن نمایشگاه و پنل‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

«ریچ تیلور» (Rich Taylor) از سازمان ESA گفته:” انتقادهای زیادی از مردم شنیدیم. خیلی‌ها دوست داشتند که بتوانند به این نمایشگاه بیایند و بازی‌های جدید را از نزدیک تجربه کنند.  به همین تصمیم گرفتیم کاری کنیم که مردم بتوانند به این نمایشگاه بیایند.”

نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ به احتمال زیاد از تاریخ ۲۳ خرداد ماه شروع می‌شود و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه پیدا می‌کند. البته کنفرانس‌های آن چند روز قبل برگزار خواهد شد.

منبع: GameSpot

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه