شرکت بوش شعبه‌ای مختص ساخت قطعات موتورسیکلت تاسیس کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت آلمانی بوش (Bosch) که سابقه‌ای بلند و بالا در ساخت سیستم انتقال قدرت خودرو دارد، اخیرا شعبه‌ای مختص ساخت قطعات موتورسیکلت تاسیس کرده است. بوش می‌خواهد تا با این شعبه‌ی جدید، موقعیت‌اش را در بازار خودرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این صنعت حفظ کند.

شعبه‌ی جدید بوش قرار است قطعات مختلفی برای موتورسیکلت‌ها تولید کند.

شرکت بوش شعبه‌ی جدید ساخت قطعات موتورسیکلت را با رونمایی از سیستم ABS جدیدی به اسم ABS10 به راه انداخته است. این شعبه‌ی جدید بوش، Two-Wheeler and Powersport Division نام‌گذاری شده و در شهر یوکوهامای ژاپن مستفر شده است. البته شعبات کوچکتری هم از این بخش در اروپا، هندوستان، امریکا و چین به راه خواهند افتاد. با این حال، نود درصد تولیدات موتورسیکلت، در آسیا ریشه دارند و بوش هم از این موضوع خبر دارد.

ساخت سیستم‌های هوشمند هم که به یکی از موضوعات مهم روز صنعت خودرسازی تبدیل شده‌اند، از وظایف شعبه‌ی جدید بوش است. این شرکت گفته است که می‌خواهد سیستم‌های هوشمندی برای موتورسیکلت‌ها بسازد که آن‌ها را به گوشی‌های هوشمند متصل می‌کند.

سیستم ABS 9 شرکت بوش یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های ABS است. این سیستم را تا به حال در اسکوترهای Kymco، SYM یا Piaggio و حتی موتورهای بزرگی مثل HP4 شرکت BMW دیده‌ایم. سیستم جدید ABS 10 بوش هم با هدف استفاده به عنوان یک سیستم پربازده و ارزان‌قیمت ساخته شده است و تنها برای موتورسیکلت‌هایی که موتورهایی با ظرفیت حداکثر ۲۵۰ سی‌سی دارند، تولید شده.

Bosch wheel hub motor

موتور الکتریکی بوش

شرکت بوش هم‌چنین می‌گوید که می‌خواهد یک موتور برقی جدید را مختص بازار چین تولید کند. در کشور چین روزانه ۱۲۰ میلیون اسکوتر برقی در حال حرکت هستند.

منبع: Gizmag

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه