[The Game Awards 2016] کوجیما صنعت بازی را غافلگیر کرد؛ تریلر جدید Death Stranding را حتما ببینید

۱۱ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته در جریان برگزاری مراسم The Game Awards 2016 «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد صنعت بازی انتخاب شد. او پس از دریافت این جایزه اهالی صنعت بازی را با نشان دادن تریلر جدیدی از بازی Death Stranding غافلگیر کرد. تریلری واقعا زیبا و بسیار مرموز که همه را شکه کرد. در این تریلر «گیرمو دل تورو»(Guillermo del Toro) هم حضور دارد. دل تورو از جمله کارگردان‌های مطرح هالیوود به حساب می‌آید که فیلم‌هایی مانند Pan’s Labyrinth و Hellboy‌ را ساخته است. او چند سال پیش با همکاری کوجیما روی سایلنت هیل جدید کار می‌کرد که روند تولید آن متوقف شد.

حالا دل تورو بار دیگر با کوجیما در ساخت بازی Death Stranding همکاری می‌کند. البته نمی‌دانیم که نقش او در بازی چیست. از دیگر قسمت‌های هیجان انگیز تریلر جدیدی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، حضور یکی دیگر از بازیگران مطرح هالیوود است. قبلا شایعه شده بود که «مدس میکلسن» (Mads Mikkelsen) در این بازی به ایفای نقش می‌پردازد. در تریلر جدید حضور میکلسن تایید شد. در واقع این هنرپیشه‌ با یک حضور فوق‌العاده در تریلر جدید Death Stranding معرفی شد. مدس میکلسن در فیلم‌هایی مانند King Arthur، Casino Royale و سریال Hannibal بازی کرده است. در این بازی نورمن ریدس، هنرپیشه‌ی سریال The Walking Dead هم حضور دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر و دو تصویر جدید را ببینید:

منبع: VG247

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar liailkutbs

    zithromax 250 mg zithromax 100 mg

  2. Avatar محمد

    داستانش چیه؟

  3. Avatar Mehran

    عالیه لذت بردم,خدا کنه تو سال ۲۰۱۷ ریلیز بشه.

  4. Avatar محمدرضا

    به به … چه شود …

  5. Avatar منصور

    واقعا شخصا یکی از برترین تریلرهای عمرم رو مشاهده کردم ؛ فارغ از اون هیجان و راز و رمزهای خاص کوجیما که در تریلر نمایان بود ؛ حضور باشکوه ” مدس میکلسن ” عملا مو بر تن هر گیمری سیخ میکرد !

  6. شازده شازده

    فوق العاده بود .
    دنیای بازی در آستانه یک گام به جلو قرار داره .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه