تصاویر جدید مک‌بوک پرو یک روز پیش از رونمایی

۵ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از شایعاتی که درباره مک‌بوک پروی جدید به شکل مداوم تکرار می‌شود وجود پنل لمسی OLED به جای کلیدهای F در بخش بالایی صفحه‌کلید آن است. نکته جالب توجهی هم که درباره این پنل عنوان می‌شود این است که اطلاعاتی که نمایش می‌دهد و امکاناتی که در اختیار می‌گذارد به شدت وابسته به برنامه‌ای است که در حال اجرای آن هستید.

حتی این خبر هم به گوش‌مان رسید که اپل قرار است این پنل را «Magic Toolbar» بنامد. حال به نظر می‌رسد این شایعات واقعا درست باشند چون در حاشیه معرفی macOS Sierra 10.12.1، تصاویری هم از مک‌بوک پروی جدید دیده‌ایم که کاملا حدس و گمان‌های‌مان را تایید می‌کنند.

untitled-1

untitled-12

 

این تصاویر چندان تفاوت عمده‌ای با آنچه چندین ماه پیش توسط طراح گرافیک مارتین هاجک منتشر شده بود ندارند. ظاهرا براساس این تصاویر ماجرای پنل لمسی بالای صفحه‌کلید هم دقیقا همانطور که فکر می‌کردیم است.

متاسفانه تصاویری که در اختیار داریم لپ‌تاپ را از نظر عرضی نشان‌مان نمی‌دهند بنابراین نمی‌توان مطمئن بود که عرض مک‌بوک پروی امسال از نمونه‌های قبلی کمتر است یا نه. از طریق این تصاویر نمی‌توانیم شایعه وجود USB-C را هم تایید یا تکذیب کنیم اما به هر حال حدس می‌زنیم که احتمال استفاده از این درگاه جدید کم نباشد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه