از تلویزیون سونی تا ریش‌تراش فیلیپس؛ ۱۰ نقد و بررسی برتر هفته

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی دوربین دیجیتال فوجی‌فیلم X-T10

نقد و بررسی دوربین دیجیتال بدون آینه فوجی فیلم مدل X-T10

دوربین‌های بدون آینه به خاطر توانایی فوق‌العاده، وزن کم و راحتی در شیوه‌ی استفاده به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند. عکاسان حرفه‌ای یا این دوربین‌ها را جایگزین دوربین‌های SLR قدیمی‌تر خود کرده‌اند یا یکی از این دوربین‌های بدون آینه را به مجموعه‌ی تجهیزات عکاسی خود اضافه کرده‌اند. هرچند اکثر شرکت‌های نام‌آور فعال در زمینه‌ی تولید تجهیزات عکاسی ساخت این دوربین‌ها را در برنامه‌ی کار خود قرار داده‌اند، اما فوجی‌فیلم با تکیه بر سابقه و تجربه‌ای که داشت و با بهره‌گیری از طراحی کلاسیک و فناوری‌های مدرن، توانست در گروه محبوب‌ترین‌های بازار قرار بگیرد. بدنه‌هایی با توانمندی‌های گوناگون و طیف وسیع قیمت که افراد با بودجه‌ها و نیازهای گوناگون حتما انتخابی در میان آن‌ها پیدا می‌کنند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی اسپیکر آلتیمیت ایرز BOOM2

نقد و بررسی اسپیکر آلتیمیت ایرز BOOM2

اگر قرار باشد هنگام سفر، گردش‌های بین‌شهری یا حتی محیط‌های باز از این نوع اسپیکرها استفاده کنید، بهتر است از مقاومت خوبی برخوردار باشد. مقاومت اسپیکرها، با استاندارد Ingress Protection (ملقب به IP) سنجیده می‌شود که رقم اول، بیانگر میزان مقاومت در برابر نفوذ ذرات خارجی و رقم دوم میزان مقاومت در برابر رطوبت و نفوذ مایعات را نشان می‌دهد. اگر هرکدام از این المان‌ها مشخص نشده باشد، با حرف X نشان داده می‌شود. BOOM 2 دارای استاندارد IPX7 است که به معنی مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب است؛ پس اگر قصد دارید از اسپیکر در سفرها و گردش‌های آخر هفته استفاده کنید، خیالتان راحت، این اسپیکر به نحوی طراحی‌ شده است که می‌تواند در محیط‌های مرطوب و جنگل هم دوام بیاورد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی اسپیکر آلتیمیت ایرز UE ROLL 2

نقد و بررسی اسپیکر آلتیمیت ایرز UE ROLL 2

اسپیکرهای شرکت آلتیمیت ایرز (Ultimate Ears) پس از ورود به بازار با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند و اقبال عمومی را به دست بیاورند؛ محصولاتی از قبیل Boom و Megaboom و مدل اولیه Roll که با آن شکل و شمایل دوست‌داشتنی خود توانستند نظر مردم را جلب کنند. مدل Roll 2 در واقع دومین نسخه از همان اسپیکر دایره‌ای شکل Roll است که با همان ظاهر بامزه و دکمه‌های بزرگِ کم و زیاد کردن صدا همراه شده و صدایی بهتر، قوی‌تر و خالص‌تر از آن مدل اولیه ارائه می‌دهد. اسپیکر UE Roll 2 آن‌قدر سبک است که گاهی فراموش می‌کنید آن را به همراه دارید. دوست دارید تصوری از وزن این اسپیکر داشته‌باشید؟ کافی است وزن یک قوطی نوشابه را در دست خود تصور کنید؛ UE Roll 2 از این قوطی نوشابه هم سبک‌تر است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی تلویزیون سونی KDL-55W800C

نقد و بررسی تلویزیون سونی KDL-55W800C

سری W800C می‌توانند به‌عنوان دستگاهی فراتر از یک تلویزیون کارایی داشته باشند. این تلویزیون‌ها به لطف بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید TV، می‌توانند به‌عنوان یک تبلت غول‌پیکر هم استفاده شوند و برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را اجرا کنند. خبر خوش اینکه اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید، می‌توانید از W800C به‌عنوان یک پلی‌استیشن ۳ هم استفاده کنید. اما فارغ از تمام این امکانات، اگر قرار است از W800C فقط و فقط به‌عنوان یک تلویزیون استفاده کنید، باید بگوییم که کیفیت تصویر این مدل عالی است و بدنه‌ی باریک و زیبای آن، می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به منزل یا محل کار شما بدهد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ماشین اصلاح فیلیپس BT7206

نقد و بررسی ماشین اصلاح فیلیپس BT7206

Surker SK-8870 یکی از باکیفیت‌ترین ریش‌تراش‌های شرکت سورکر است و جزو مدل‌های رده‌بالای این شرکت به‌حساب می‌آید. تیغه‌های چرخشی ریش‌تراش کیفیت خوبی دارند و با قابلیت شناوری که دارند، موهای صورت را از ته قطع می‌کنند و پوستی صاف و بدون ته‌ریش به جا می‌گذارند. قابلیت حرکت سر ریش‌تراش هم کار اصلاح را سریع‌تر و راحت‌تر کرده است. با خط زن متصل به پشت دستگاه هم می‌توان ریزه‌کاری‌ها را انجام داد و ظاهری آراسته داشت. قابلیت استفاده به شکل بی‌سیم، استفاده از این امکانات را راحت‌تر کرده است و دردسر پیچ خوردن سیم و نزدیک بودن به پریز برق وجود ندارد. البته خوشبختانه اگر شارژ باتری تمام شود، می‌توان از برق مستقیم هم استفاده کرد. هنگام اصلاح و پس از آن می‌توان سر ریش‌تراش را زیر شیر گرفت تا خرده‌های مو تمیز شده و قدرت برش تیغه‌ها حفظ شود. SK-8870 علاوه بر اینکه انتخاب مناسبی برای استفاده‌ی شخصی است، با ظاهر زیبایی که دارد می‌تواند یک هدیه‌ی جذاب و البته خوش قیمت برای آقایان به‌حساب بیاید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی پیانو دیجیتال یاماها مدل CLP-545

نقد و بررسی پیانو دیجیتال یاماها مدل CLP-545

فرقی نمی‌کند شما مبتدی باشید یا حرفه‌ای، پیانو دیجیتال یاماها مدل CLP-545 تمام خواسته‌های شما را برآورده کرده و حس نوازندگی با یک پیانوی آکوستیک گرند را به شما منتقل خواهد کرد. صدای این پیانو حاصل سمپلینگ قدرتمندی از گرند پیانوی کنسرتی برتر یاماها یعنی مدل CFX و گرند پیانوی افسانه‌ای بوزندورفر است. مدل CLP-545 به کلاویه‌های چوبی چکشی درجه‌بندی شده‌ی NWX با روکش عاج مصنوعی و مکانیزم Escapement مجهز شده که رفتار و حسی کاملا مشابه کلاویه‌های یک پیانوی آکوستیک گرند ارایه می‌کنند. حساسیت لمسی این کلاویه‌ها در ۶ درجه‌ی مختلف قابل تنظیم است تا بتوانید آن‌ها را به خوبی با سبک و تکنیک نوازندگی خود هماهنگ کنید. بدنه‌ی این پیانو به گونه‌ای کالیبره شده است که همانند پیانوهای آکوستیک یاماها به طور کامل رزونانس داشته باشد. پیانو دیجیتال CLP-545 در مجموع ۳۴ صدای مختلف شامل گرند پیانو، پیانو الکتریک، ارگ و سازهای زهی دارد. در این مدل ۲۰ الگوی همراهی مختلف نیز قرار داده شده تا بتوانید با استفاده از آن‌ها تمرین و اجرای خود را بهبود بخشید. با CLP-545 قادر خواهید بود تا ۱۶ تراک همزمان را ضبط کنید که این خود یک ویژگی بسیار عالی برای آهنگسازان و تنظیم‌کننده‌ها خواهد بود. یاماها CLP-545 با امکانات و قابلیت‌هایش قادر است هر خانه، آموزشگاه یا استودیویی را سرشار از لذت موسیقایی کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ست کالسکه فوپاپدرتی مدل Myo Tronic Electric Motor

نقد و بررسی ست کالسکه فوپاپدرتی مدل Myo Tronic Electric Motor

کالسکه، کریر و کریکات (سبد حمل)، در کنار یک ساک لوازم کودک از برند معتبر«فوپاپدرتی» یک ست حرفه‌ای از همه چیزهایی است که کودک شما نیاز دارد. در این مجموعه کیفیت حرف اول را می‌زند. برند «فوپاپدرتی» در کنار این ویژگی، به فاکتور زیبایی نیز توجه خاصی داشته است. تمامی تکه‌های این ست، منحصر به فرد و با خلاقیت طراحی شده‌اند. فریم (بدنه) آلومینیومی کالسکه، چرخ‌های انعطاف‌پذیر، پارچه ضد تعرق، نشیمن‌گاه نرم و راحت و دسته قابل تنظیم در کنار اقلامی مانند کاور جلوپایی از جمله مشخصه‌های این محصول هستند. در کنار این کالسکه، یک کریر با وزن خیلی سبک، در عین حال ایمن و یک کریکات ارائه شده که برای حمل نوزاد و خواب او در جابه‌جایی‌های کوتاه به کارتان می‌آید. ویژگی این دو تکه قابلیت نصب روی فریم (بدنه) کالسکه است که به راحتی نصب و جدا می‌شود. همچنین می‌توانید با قرار دادن کریر روی بیس (پایه) مخصوص به خودش، از آن به عنوان صندلی خودرو، در خودرو استفاده کنید. ست کالسکه برند «فوپاپدرتی» یک ست کامل است که از بدو تولد تا ۳ سالگی کودک همراه شما خواهد بود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی اسکوتر برقی اف اسپید مدل Promini 1

نقد و بررسی اسکوتر برقی اف اسپید مدل Promini 1

اسکوتر یکی از وسایلی است که کودکان و بزرگسالان از آن لذت خواهند برد. اسکوتر برقی «اف اسپید» مدل «Promini 1» سبک و دارای عرضی مناسب برای قرارگرفتن روی آن است. این اسکوتر فرمان هم دارد که قابل جداشدن است. بنابراین شما بدون فرمان هم می‌توانید حرکت کنید. قطر ۱۰.۵ اینچی چرخ‌ها باعث افزایش ارتفاع شما از زمین خواهد شد پس می‌توانید به‌راحتی سرعت خود را افزایش دهید. به‌علاوه اسکوتر اف اسپید دارای باتری داخلی لیتیومی است که قابلیت شارژ به‌وسیله‌ی برق شهری را دارد. اصولا اسکوترها روی سطوح صاف حرکت می‌کنند؛ اما اسکوتر اف اسپید قابلیت حرکت روی سطوح شیب‌دار با شیب ۱۵ درجه را هم دارد. روی اسکوتر برای نشان‌دادن میزان تعادل، سیستم حفظ تعادل نصب شده تا به‌راحتی و بدون زمین‌خوردن، بتوان با آن حرکت کرد. اسکوتر برقی اف اسپید مدل Promini 1 با چراغ‌های LED که کارکرد چراغ ترمز و راهنما هم دارند، ایمن‌تر بوده و برای ورزش و تفریح، انتخاب سنجیده‌ای به شمار می‌رود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کارواش بلک اند دکر مدل PW1400K

نقد و بررسی کارواش بلک اند دکر مدل PW1400K

محصولی که مشاهده می‌کنید، کارواش «PW1400K» تولید شرکت «بلک اند دکر» (Black and Decker) است. قدرت مناسب موتور و امکانات این کارواش موجب شده تا به یکی از پرفروش‌ترین کارواش‌های ساخت بلک اند دکر تبدیل گردد. توان موتور این دستگاه ۱۴۰۰ وات بوده و قادر است آب را با فشار ۱۱۰ بار در اختیار شما قرار دهد. این میزان فشار برای یک کارواش خانگی کاملا مناسب است. ابعاد کوچک و مناسب در کنار وزن کم به حمل و جابه‌جایی راحت‌تر و اشغال فضای کمتر این محصول منجر شده است. طول شلنگ در نظر گرفته شده برای این کارواش ۵ متر است. بلک اند دکر در کنار این شلنگ دو عدد لنس، مخزن مواد شوینده، تفنگی، سوزن نازل و نازل آب ورودی را همراه این مدل عرضه می‌کند تا PW1400K دستگاهی کامل و کارآمد برای شست‌وشوی خودرو یا دیگر لوازم و فضاهای خارجی خانه تبدیل شود. با پرکردن مخزن از مواد شوینده و اضافه‌کردن آن به سیستم شست‌وشوی کارواش، می‌توانید محل موردنظرتان را بشویید و به میزان تمیزی بیشتری برسید. برای جابه‌جاکردن این دستگاه به نیروی زیادی نیاز ندارید؛ زیرا این محصول به چرخ و دسته‌ی پلاستیکی مجهز شده است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ماشین بازی سواری فلامینگو مدل RD500

نقد و بررسی ماشین بازی سواری فلامینگو مدل RD500

ماشین بازی سواری «فلامینگو» مدل «RD500» برای کودکان بالای ۴ سال با ظرفیت وزنی ۵۰ کیلوگرم طراحی و تولید شده است. این ماشین کنترلی است بنابراین علاوه‌بر هدایت ماشین توسط کودک، والدین هم می‌توانند از راه دور آن را به راحتی کنترل کنند. RD500 دارای دو موتور با توان ۱۵۰۰۰ دور در دقیقه است که از یک باتری ۱۲ ولتی نیرو می‌گیرند. رانندگی برای اکثر کودکان بسیار جذاب است؛ حال اگر این ماشین ماکتی از یک ماشین گران‌قیمت و اسپورت باشد، جذابیت آن بسیار بیشتر می‌شود. امروزه شرکت‌های بزرگ اسباب‌بازی‌سازی با طراحی و تولید ماشین‌هایی که شباهت زیادی به ماشین‌های گران‌قیمت روز دنیا دارند آرزوی راندن ماشین‌های گران‌قیمت را برای کودکان نزدیک‌تر کرده است. در طراحی این ماشین سعی شده شباهت زیادی به ماشین بی‌ام‌دبلیو داشته باشد. ابعاد این محصول ۵۸۰ × ۷۲۰ × ۱۱۶۰ میلی‌متر و وزن آن ۱۹ کیلوگرم است. ویژگی دیگر این ماشین، امکان پخش موزیک و ملودی‌های کودکانه است. این ماشین با یک‌بار شارژ کامل، قابلیت جابه‌جایی یک کودک تا وزن حداکثر ۵۰ کیلوگرم را به مدت ۲ ساعت دارد. به‌طورکلی ماشین فلامینگو مدل RD500 با زیبایی خیره‌کننده و کارآیی مناسب، ماشینی جذاب برای کودک شما خواهد بود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه