جدیدترین اخبار درباره‌ی هوآوی P10 و P10 پلاس

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار می‌رود گوشی‌های P10 و P10 پلاس هوآوی هر دو یکشنبه ۸ اسفند در بارسلونا رونمایی شوند. گفته می‌شود که تنها تفاوت بین این دو مدل، نمایشگر مدل پلاس است که قرار است از دو طرف خمیده باشد در حالی که نمایشگر P10  صاف خواهد بود. اگر آخرین عکسی که از  P10 درز کرده، معتبر باشد، گوشی هوآوی P10 یک نمایشگر مسطح با حاشیه‌های باریک دارد. در پشت این گوشی هم دو دوربین و یک فلش، جای خیلی کمی را اشغال کرده‌اند.
گوشی هوآوی P10 یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ خواهد داشت. از میان دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه‌ی Kirin 960 و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتز اشاره کرد. هم‌چنین این گوشی با ۴ گیگابایت رم و دو گزینه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود. جالب است بدانید مدل دیگری از این گوشی با ۶ گیگابایت رم و دو گزینه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم موجود خواهد بود.

P10
دو دوربین Leica در عقب گوشی، هر کدام ۱۲ مگاپیکسل‌اند و این در حالی است که دوربین جلو با کیفیت ۸ مگاپیکسل برای گرفتن سلفی و چت ویدیویی، سرویس‌دهی خواهد کرد.
اسکنر اثر انگشت در دکمه‌ای زیر نمایشگر در جلوی گوشی تعبیه شده است. هوآوی ویدیوهایی منتشر کرده که در آن تنوع رنگ این گوشی‌ها را به رنگ سبز، بنفش و آبی به نمایش گذاشته است. این انتخاب‌ رنگ‌ها را کمتر برای گوشی‌های رده‌بالا می‌بینید.
تنها دو روز به رونمایی از این گوشی‌ مانده. پس با دنبال کردن اخبار، هر چه زودتر از مشخصات، قیمت و موجودیت این گوشی باخبر شوید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه