دوربین جلویی گلکسی اس ۸ هم لرزشگیر اپتیکال دارد!

۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانیم که شرکت سامسونگ برای تولید گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، نمونه‌های اولیه بسیاری را امتحان کرده است. این نمونه‌ها هر کدام ویژگی‌های متفاوتی داشته‌اند، چه از نظر طراحی و چه از نظر ویژگی‌های سخت‌افزاری.

اخیرا طبق سنت همیشگی سایت JerryRigEverything، پرچم‌دار جدید سامسونگ باز شده و تک تک اجزای آن مورد بررسی قرار گرفته است. این بررسی‌ها نشان می‌دهند که دوربین جلویی سامسونگ گلکسی اس ۸ به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز است اما دوربین از این لرزشگیر استفاده نمی‌کند. این موضوع قبلا به هیچ عنوان مطرح نشده بود و در هیچ یک از منابع به عنوان یکی از ویژگی‌های سخت‌افزاری پرچم‌دار جدید سامسونگ ذکر نشده بود. به همین دلیل پیدا کردن این لرزشگیر باعث تعجب خیلی‌ها شده است. بعضی از کارشناسان می‌گویند احتمال دارد سامسونگ در آینده با معرفی یک نرم‌افزار جدید این قابلیت سخت‌افزاری را فعال کند اما برخی دیگر از کارشناسان معتقدند فعال کردن چنین قابلیتی از طریق یک بروزرسانی چندان عملی به نظر نمی‌‎رسد.

به هر حال اطلاعات بیشتر به زودی مشخص خواهند کرد که دلیل قرار دادن این لرزشگیر در پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ چه بوده است.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    وای عجب قابلیت نوآورانه و بی همتایی… فقط توی پرچمدار HTC و میان رده سونی استفاده شده بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه