دومین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۷

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

 

چند ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد که در حال کار کردن روی اولین سری بروزرسانی‌های بزرگ برای ویندوز ۱۰ است که “بروز رسانی سازندگان ویندوز ۱۰” نام دارد. حالا به نظر می‌رسد در سال ۲۰۱۷ سری دوم این بروز‌رسانی‌ها هم منتشر شود.

مرداد ماه سال پیش بود که مایکروسافت از دو مرحله بروزرسانی برای ویندوز ۱۰ خبر داد در حالی که جزییات دومین بروز رسانی و زمان انتشار آن را اعلام نکرد.طی کنفرانس اخیر ایگنیت(IGNITE)  در استرالیا، این شرکت از عرضه سری دوم بروزرسانی‌ها در سال جاری(۲۰۱۷) خبر داد.در واقع تاریخ تولید این محصول سال ۲۰۱۸ خواهد بود ولی برای مشتریان شرکتی زودتر منتشر می‌شود.

قطعا در ماه آینده اخبار بیشتری از این بروزرسانی در دست خواهد بود ولی گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که ویندوز ۱۰ از نظر طراحی ظاهری نیز تغییر خواهد کرد.

این نسخه از ویندوز که به احتمال زیاد Windows 10 Cloud یا ویندوز ۱۰ ابری نام دارد شباهت زیادی به ویندوز ۱۰ اصلی دارد و حتی گفته شده که کاربران می‌توانند با پرداخت پول از طریق خود فروشگاه ویندوز، این نسخه از ویندوز ۱۰ را به نسخه‌ی پیشرفته ارتقا بدهند. در واقع ساختار این نسخه اصلا برای پایه‌ی Cloud ساخته نشده و کاربران از همان ویندوز به تمام فایل‌ها و نرم‌افزارها دسترسی خواهند داشت.گفته شده که ویندوز ۱۰ ابری می‌تواند برنامه‌ی همگانی ویندوز را هم اجرا کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه