راهنمای خرید لباس زنانه و دخترانه (نوروز ۹۷)

۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

 خرید اینترنتی لباس زنانه، روش تازه‌ای برای پیدا کردن لباس‌های شیک و با کیفیت است. اگرچه خرید لباس حتی به صورت حضوری و با پرو کردن هم، می‌تواند برای خانم‌ها دشوار باشد، اما دانستن چند قاعده‌ی ساده می‌تواند خرید لباس زنانه از یک فروشگاه آنلاین را حتی ازخرید حضوری هم آسان‌تر کند.

می‌توانید به سادگی به یک فروشگاه بزرگ یا بوتیک بروید و لباس‌های مختلف را پرو کنید و پس از کمی گشت و گذار، همان چیزی را که می‌خواستید بخرید، پس چرا خرید اینترنتی؟

فروشگاه اینترنتی لباس شب دخترانه و خرید اینترنتی لباس مجلسی زنانه

برای یک خرید اینترنتی هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد، هر قدر که می‌خواهید می‌توانید بین اجناس روی سایت بچرخید و کفش و لباس‌های مختلف را بررسی کنید تا درست همان چیزی را که می‌خواهید پیدا کنید

کافی است به یک سایت معتبر خرید آنلاین لباس سر بزنید، سایتی که در آن به راحتی بتوانید به برندهای متنوع لباس دسترسی داشته باشید و جدیدترین کالکشن‌ها را ببینید، حتما دلتان می‌خواهد از چنین سایتی خرید کنید یا خیلی راحت‌تر از آن‌که در خیابان‌ها و پاساژها بگردید، آن‌چه را که می‌خواهید در سایت، پیدا کنید.

علاوه بر آن برای یک خرید اینترنتی هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد، هر قدر که می‌خواهید می‌توانید بین اجناس روی سایت بچرخید و کفش و لباس‌های مختلف را بررسی کنید تا درست همان چیزی را که می‌خواهید پیدا کنید، می‌توانید همان چیزی را که دوست دارید در سبد خرید خود قرار دهید و هر وقت که خواستید قیمت آن را بپردازید و خرید کنید.

همه این‌ها دلایل خوبی است که شما هم یک بار به جای روش‌های سنتی خرید لباس، به فکر خرید آنلاین بیفتید و دلتان بخواهد کمی در یکی از سایت‌های خرید آنلاین لباس گشت و گذار کنید، اما اگر قوانین خرید اینترنتی لباس زنانه را ندانید، احتمالا موفق نخواهید شد و دلسرد به همان روش گذشته برای خرید لباس زنانه بازخواهید گشت.

خرید لباس زنانه و همه قواعد آنلاین برای آن

اولین کاری که باید برای شروع خرید اینترنتی انجام دهید این است که یک فروشگاه اینترنتی لباس مناسب پیدا کنید، برای این کار می‌توانید می‌توانید کمی در اینترنت سرچ کنید. برای سرچ و گشتن در اینترنت باید از کلید واژه‌های مناسب استفاده کنید، مثلا اگر به دنبال یک شلوار جین زنانه می‌گردید، کلمه‌های درست و دقیق استفاده کنید و اگر فیت خاصی را مدنظر دارید آن را هم در کنار سرچ خود بنویسید مثل “شلوار جین جذب زنانه“. اگر به دنبال لباسی با یک برند خاص می‌گردید نام برند را هم در سرچ خود به کار ببرید که درست به سایتی دست پیدا کنید که آن برند را در بین لباس‌های خود دارد.

خرید لباس زنانه 2017 فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید لباس زنانه

خرید اینترنتی کفش اسپرت زنانه در فروشگاه اینترنتی کفش ورزشی

کدام فروشگاه اینترنتی بهتر است؟

نکته بعدی این است که باید یک فروشگاه تخصصی مد و لباس را انتخاب کنید، یک فروشگاه تخصصی احتمالا به شما اطلاعات دقیق‌تری در زمینه مد و لباس می‌دهد و البته می‌توانید به اصالت کالاها هم اطمینان بیشتری داشته باشید.

فروشگاهی را انتخاب کنید که برندهای لباس اصل داشته باشد. برای اینکه مطمئن شوید واقعا همه اجناس اصل هستند می‌توانید فروشگاهی را انتخاب کنید که نمایندگی آنلاین برندهایی را که می‌فروشد، داشته باشد.

نوبت به اندازه‌گیری می‌رسد

اندازه دور کمر، دور سینه، دور باسن و همچنین سایز دقیق پاها مهم‌ترین اندازه‌هایی است که برای خرید اینترنتی لباس به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

مهم‌ترین قدم پس از پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی لباس این است که اندازه‌های خودتان را برای انتخاب سایز به خوبی بدانید، ابتدا به این نکته توجه کنید که حتما برای خرید اینترنتی لازم است که خودتان را به خوبی اندازه بگیرید و به این‌که مثلا همیشه شلوار سایز ۴۰ می‌پوشید یا کفش سایز ۳۸ اکتفا نکنید.

در هر برند و در هر مدل لباس زنانه ای ممکن است نحوه سایز بندی متفاوت باشد، این تفاوت چیزی است که می‌توانید در راهنمای سایز هر برند لباس روی سایت همان برند یا روی سایت خرید آنلاین چک کنید.

اندازه دور کمر، دور سینه، دور باسن و همچنین سایز دقیق پاها مهم‌ترین اندازه‌هایی است که برای خرید اینترنتی لباس به آن‌ها نیاز خواهید داشت. سعی کنید این اندازه‌گیری‌ها را به صورت کاملا دقیق انجام دهید و اگر لازم است از یک خیاط کمک بگیرید. هر چند ماه یک بار روی سایزها و اندازه‌های خود تجدیدنظر کنید.

خرید لباس شب و مجلسی 2017 فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید لباس شب

فروشگاه و خرید اینترنتی لباس زنانه مجلسی دیجی استایل

خرید لباس مجلسی با دانستن جزییات بیشتر

شاید خرید لباس مجلسی آن هم به صورت آنلاین آن قدرها هم که فکر می‌کنید کار دشواری نباشد و اتفاقا یک سایت آنلاین لباس بتواند به شما انتخاب‌های بیشتری برای ست کردن تیپ مجلسی‌تان بدهد. اگر می‌خواهید یک لباس مجلسی را به صورت آنلاین خریداری کنید، تنها کافی است به جزییات بیشتری توجه کنید و البته یکی از این جزییات دانستن سایزهای دقیق خودتان است. به جنس پارچه پیراهن یا هر لباس مجلسی دیگری به خوبی دقت کنید. از روی جنس پارچه می‌توانید بفهمید که لباس تا چه حد لطیف است و یا چقدر ممکن است سنگین باشد. الیاف طبیعی مطمئنا به هر نوع الیاف مصنوعی اولویت دارد. همچنین از روی جنس پارچه می‌توانید به میزان براق بودن لباس مجلسی هم پی ببرید، مثلا پلی اورتان یا همان چرم مصنوعی، هم براق است و هم احتمالا لباس گرمی به شمار می‌رود یا اگر به فکر خرید لباس مجلسی ساتن هستید، می‌توانید حدس بزنید که لباس شما کاملا براق است.

برای کفش مجلسی هم خرید اینترنتی روش مناسبی است. با این‌که نمی‌توانید پیش از خرید، کفش پاشنه بلندتان را بپوشید، اگر به خوبی پای خود را اندازه بزنید و از یک برند معتبر خرید کنید، پیشاپیش می‌توانید حدس بزنید که کفش راحتی خریده‌اید.

با این حال به محض آنکه کفش یا لباس مجلسی شما به دستتان رسید باید آن را امتحان کنید و اگر مناسب نبود آن را تعویض کرده و یا پس دهید.

پس لازم است هنگام انتخاب سایت خرید اینترنتی سراغ سایتی بروید که امکان تعویض و یا پس دادن آسان آنچه را که خریده‌اید به شما بدهد، به این شکل مطمئن خواهید بود که پول خود را بابت خرید لباس مجلسی یا کفشی که احتمالا هرگز از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، هدر نداده‌اید.

خرید لباس مجلسی به صورت آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که از جدیدترین کالکشن‌های برندهای معتبر مناسب‌ترین‌ها را انتخاب و خریداری کنید و به راحتی همه مدل‌ها را یک جا ببینید و با هم مقایسه کنید، این مزیت مهمی نسبت به خرید از بوتیک‌ها و پاساژها است.

خرید لباس ورزشی را به صورت آنلاین امتحان کنید

برای خرید لباس ورزشی زنانه درست مثل هر کفش و لباس دیگری می‌توانید به نمایندگی‌ها و پاساژها سر بزنید، اما اگر به یک فروشگاه اینترنتی لباس با اعتبار بالا که نمایندگی برندهای مختلف ورزشی را دارد سر بزنید، کار شما آسان‌تر می‌شود، چراکه نه تنها به سادگی برندهای مختلف ورزشی را در کنار هم دارید و آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنید بلکه در کوتاه‌ترین زمان جدیدترین کالکشن‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

علاوه بر این‌ها یک سایت معتبر خرید لباس به شما این امکان را می‌دهد که جزیی‌ترین اطلاعات در مورد تکنولوژی‌های ورزشی به کار رفته در کلکسیون‌های جدید کفش و لباس ورزشی را بخوانید و با اطلاعات دقیق و صحیح خرید کنید. مثلا می‌توانید به صورت دقیق از آخرین تکنولوژی ریباک برای طراحی کفش ورزشی دویدن خبر داشته باشید و پیش از خرید لباس ورزشی آدیداس بدانید که در سویشرت ورزشی‌تان چه تکنولوژی به کار رفته است و دقیقا برای چه ویژگی‌هایی پول می‌پردازید.

خرید لباس ورزشی 2017 فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید لباس ورزشی زنانه

خرید اینترنتی لباس زنانه مجلسی در فروشگاه اینترنتی مانتو دخترانه

از خرید مانتو تا گوشواره و کیف با چند کلیک ساده

خرید اینترنتی برای بعضی لباس‌ها یا کفش‌های زنانه می‌تواند دشوارتر از چیزهای دیگری مانند کیف زنانه یا اکسسوری‌هایی مانند گوشواره یا عینک باشد. شاید بخشی از این سختی به خاطر این باشد که اندازه‌ها را در خرید اینترنتی دست کم می‌گیرید، اندازه‌ها به ویژه در مورد لباس‌هایی مثل مانتو یا لباس مجلسی زنانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. پس بدون آن‌که بدانید قد یک مانتو که عکس آن نظر شما را جلب کرده است، چقدر است و یا روی بدن، کجا قرار می‌گیرد بهتر است به فکر خرید مانتو به صورت آنلاین نباشید.

خرید مانتو به صورت اینترنتی، این امکان را به شما می‌دهد که از یک برند ایرانی با مولفه‌های طراحی‌های ایرانی انتخاب کنید، اما همه‌ی این‌ها به شرطی است که اندازه‌ها را به خوبی مورد توجه قرار دهید. با این حال شاید بهتر باشد خرید اینترنتی خود را در زمینه مد و لباس از کیف یا کفش شروع کنید که اندازه‌گیری‌شان، آسان‌تر است یا اکسسوری‌هایی که نیاز به اندازه‌گیری ندارند. به این ترتیب فروشگاه اینترنتی مد و لباس خود را کمی بررسی کنید و ببینید تا چه اندازه برای خرید اینترنتی لباس زنانه می‌توانید روی آن حساب کنید.

خرید مانتو 2017 فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید مانتو

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با خدمات پس از فروش و قواعدی که برای تعویض یا پس دادن کالاها برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد، تلاش دارد اعتماد لازم را برای آنکه با خیال راحت به فکر خرید یک پیراهن مجلسی زنانه یا کفش ورزشی به صورت آنلاین باشید و بتوانید در صورت بروز هر مشکلی، آن را به راحتی برطرف کنید، ایجاد کند.

 

مطالب مرتبط:

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه