رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ (بنفش)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

بنفش C70 M100 Y0 K0، از ترکیب قرمز و آبی پدید می آید. بنفش، گرما و هیجان را از بخش گرم خود یعنی قرمز و آرامش را از قسمت سرد آبی وام گرفته است. بنفش زمانی که با سفید ترکیب می‌شود، بسیار آرامش بخش است و برای اتاق خواب و استراحت، گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود. اما طیف تیره‌تر آن، فضا را تیره‌ و کوچک‌تر نشان می‌دهد. ترکیب بنفش با قرمز برای اتاق غذاخوری بسیار مناسب است و با ایجاد هارمونی رنگی بر میزان اشتها می‌افزاید. رنگ بنفش با قرار گرفتن در کنار رنگ مکمل خود یعنی زرد، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند و پررنگ و براق به چشم می‌رسد. رنگ بنفش در خود نشان اصالت و تجمل دارد اما در بعضی فرهنگ‌ها مانند تایلند و برزیل رنگ مردگان است و چندان محبوب نیست. با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

‌‌

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

lenovo_TabletA7-20 جزو مقرون‌به‌صرفه‌ترین تبلت‌های لنوو است. این تبلت به یک نمایشگر ۷ اینچی با فناوری IPS مجهز شده و رزولوشن ۱۰۲۴×۶۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. سخت‌افزار این محصول را تراشه‌ی مدیاتک نسخه‌ی MT8127، یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با حداکثر سرعت ۱.۳ گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه‌ی رم تشکیل می‌دهد. A7-20 دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است و فاقد شیار سیم‌کارت است. علاوه بر این‌ها A7-20 به دو دوربین با کیفیت‌های ۲ و ۰.۳ مگاپیکسل مجهز شده است.

Smartphone_Asus_Zenfone_2زنفون ۲ را می‌توان به‌نوعی یکی از قدرتمندترین گوشی‌های ایسوس دانست. استفاده از تراشه‌ی ساخت شرکت اینتل و ۴ گیگابایت رم باعث می‌شود تا این گوشی به‌راحتی از پس پردازش‌های سنگین برآید. پردازنده‌ی مرکزی ۴ هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6430 برای بازی کردن هم مناسب است. در این گوشی می‌توانید از دو سیم‌کارت و امکان اتصال به اینترنت نسل چهارم بهره ببرید. همچنین زنفون ۲ در حدود ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که می‌توان آن را به کمک کارت حافظه‌ی جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش داد.

Eau_de_Perfume_Dieselادو پرفیوم لووردوز «Loverdose» یکی از عطرهای زنانه‌ی ساخت شرکت دیزل است که در رده‌ی شیرین، تند و خوراکی قرار می‌گیرد و گل، میوه، وانیل، چوب، مرکبات، خاک و زمین، ساختار آن را تشکیل می‌دهند. وقتی از این ادو پرفیوم استفاده می‌کنید، در ابتدا بوی تند ادویه‌ی انیسون و نارنگی را حس می‌کنید که در کنار بوی شیرین نارنگی یک ترکیب جذاب را به شما می‌دهد. در پایان ترکیب رایحه‌های وانیل، عنبر و چوب به مشام‌تان می‌رسد که برای فصل تابستان گزینه‌ی مناسبی است.

هدفون توگوشی She 3590 یک محصول باکیفیت از شرکت فیلیپس است. این هدفون توگوشی از فرکانس پاسخگویی ۱۲ هرتز تا ۲۳.۵ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. استفاده از اسپیکر با قطر ۱۴ میلی‌متر در این هدفون دوست داشتنی باعث شده است که بخوبی در گوش شما قرار گیرد. طول کابل She 3590 تنها ۱ متر است که این موضوع باعث ایجاد یک حس خوب و به دور از مزاحمت برای شما هنگام گوش کردن به موسیقی خواهد شد.

Ring_Oliver_Weberدرخشش یک زیور اولین چیزی است که می‌تواند چشم‌ها را به سمت خود بکشاند. این درخشش در کنار ظرافت و طراحی زیبای آن می‌تواند تاثیر بیشتری بر مخاطب بگذارد. انگشتر الیور وبر مدل ۷۷۱۴M-Vio Drama  از نگین های براق و زیبای سواروسکی ساخته شده است و یک سنگ بنفش رنگ در وسط خود دارد. وزن این انگشتر ۱۲ گرم است. این انگشتر بر روی دست جلوه‌ی خاص و شکیلی دارد.

Camera_Fujifilmفوجی فیلم JX700 یکی دیگر از دوربین های کامپکت نسبتا ارزان قیمت و ساده‌ی فوجی فیلم است که در رنگ های مختلف و متنوعی تولید شده است. این دوربین مجهز به سنسور تصویر با رزولوشن بالای ۱۶ مگاپیکسلی از نوع CCD است و توانایی ضبط ویدیویی HD هم دارد. لنز واید ۲۶ میلی متری‌اش توانایی زوم ۵ برابر را فراهم می‌آورد. نمایشگر ۲.۷ اینچی ۲۳۰۰۰۰ پیکسلی را هم باید به آن بیفزایید. عکاسی با این دوربین بسیار ساده است به طوری که کافیست آن را بر روی حالت اتوماتیک قرار دهید، به سوی سوژه نشانه بروید و دکمه ی شاتر را بفشارید تا بهترین و با کیفیت ترین عکس‌ها را تولید کنید.

Hand_Bag_Namadiکیف نمدی گروه هنری نمد طرح بامداد از جنس نمد طبیعی ساخته شده و دوتادور آن با سلیقه دوخته شده است. طول وعرض این کیف رودوشی ۲۹ سانتی متر است که برای دانشگاه یا یک خرید ساده به اندازه‌ی کافی جادار است. کیف طرح بامداد دو جیب داخلی هم دارد تا بتوانید به آسانی لوازم کوچک مانند کلید را از سایر لوازم خود جدا کنید.

 

Bracelet_Rosiniدستبند النگویی روزینی مدل B11-3 از آلیاژ روی ساخته شده است. این دستبند ۳ بار با طلا آبکاری شده است. به همین دلیل میزان ماندگاری آن افزایش یافته است. همچنین فاقد نیکل و سرب است. این دو ماده در صورت تماس با پوست مضر بوده و می‌توانند ایجاد حساسیت کنند. 

 

 

Tin_Tin_Notebookدفتر یادداشت آنجلیک طرح میلو یکی از خاص ترین طرح جلدها را دارد. در طراحی جلد این دفتر از داستان‌های تن تن الهام گرفته شده. نوع صحافی آن افقی است و جلد آن سخت است. دفتر یادداشت بادوام و محکم آنجلیک با طرح‌ شخصیت‌های تن‌تن روی جلد و برگه‌های مناسب‌اش، می‎‌تواند جایی امن برای یادداشت‌های شخصی و طراحی‌های افرادی باشد که از تن‌تن خاطرات زیادی دارند.

‌‌

Beyu_Nail_Colorلاک ناخن بیو مدل ۴۹۲ بار رنک بنفش، بسیار با دوام است و پس از زدن روی ناخن به سرعت خشک می شود. استفاده از آن برای روزهای گرم تابستان بسیار زیبا و به‌روز است.

برای انتخاب رنگ لاک به چند نکته ی ساده توجه کنید. در فصل‌های سرد رنگ‌های تیره فوق العاده خواهند بود و در تابستان رنگ‌های روشن جسارت ویژه‌ای به زیبایی شما خواهد بخشید. رنگ پوست شما هم در انتخاب رنگ لاک عامل مهمی است. پوست‌های روشن نیاز دارند تا از رنگ‌های تیره‌تر با ته رنگ آبی استفاده کنند. پوست‌های عادی می‌توانند از رنگ‌های خالص‌تر استفاده کنند و اگر پوستی تیره دارید رنگ‌های روشن برای شما ساخته شده‌اند.

Persian_Handcraftسفره قلمکار ممتاز اثر عطریان مخصوص علاقمندان به هنرهای سنتی است. اگر به دنبال رنگ‌های جدید و مدرن هستید، به احتمال زیاد یک سفره قلمکار به رنگ زیبای بنفش برایتان جذاب به نظر برسد. «سفره قلمکار ممتاز طرح ۲» اثری ماندگار از استاد عطریان، می‌تواند انتخابی مناسب برای قرار دادن روی میزهای هشت نفره‌ی مستطیل‌شکل باشد. طول آن حدود دو و نیم متر است و عرضی بیش از یک و نیم متر دارد. بهتر است اندازه میز از ابعاد رومیزی کمتر باشد تا لبه‌های سفره به سمت پایین برگردد و جلوه زیباتری داشته باشد. رنگ‌های استفاده شده در این سفره بنفش، اکر و آبی است و می‌توان آن را با سایر وسایل خانه هماهنگ کرد.

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه