اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، سازدهنی مینیاتوری هوهنر بخرید

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

این هفته قصد داریم محصول خاصی را معرفی کنیم که اصالتا یک ساز موسیقی است و در کنار آن، حس و حالی نزدیک به یک گجت مدرن هم دارد؛ یک فلش مموری با بدنه‌ای به شکل یک سازدهنی دیاتونیک واقعی که می‌توانید آن را بنوازید. این سازدهنی از برند هوهنر (Hohner) است؛ برندی که کارش به شکل خاص، تولید سازهای موسیقی است. در پیشنهاد این هفته‌، وحید خراسانچی که در دیجی‌کالا مسئولیت تولید محتوای ادوات موسیقی را بر عهده دارد، درباره‌ی سازدهنی USB Mini Harp به شما توضیح می‌دهد. وحید در سازهای بادی تبحر دارد و فلوت، کلارینت و دیجیریدو حیطه‌ی تخصصی‌اش هستند. نظر چنین شخصی در مورد یک کالای خاص مرتبط با موسیقی شنیدنی است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

‌‌‌

Vahid-Khorasanchi-2

وحید خراسانچی کارشناس گروه ادوات موسیقی

سازدهنی چیزیه که معمولا مخاطب خاص داره و فقط علاقه‌مندان به موسیقی به سمت‌اش می‌رن. اما در مورد ساز دهنی USB Mini Harp هوهنر قضیه فرق می‌کنه؛ چرا که علاوه بر هنردوستان و موزیسین‌ها، مردم عادی هم می‌تونن برای جابجایی اطلاعات ازش استفاده کنند. در واقع یه ساز دهنی داریم که یه فلش مموری بهش وصله. چیزی که این محصول رو خاص و هیجان‌انگیز کرده، وجود یه سازدهنی واقعی خیلی کوچیک به‌عنوان بدنه‌ی فلش مموریه. اگر موزیسین هستید، بدونید که این فلش مموری یه محصول ایده‌آل برای آرشیو نت‌های موسیقی شما است. اگر مثل تمام موزیسین‌ها هرکجا دست‌تون رسیده چندین گیگابایت نت ذخیره کردین، با تهیه‌ی این محصول می‌تونید تمام آرشیو نت‌هاتون رو توی یک فلش مموری مرتبط با موزیک و حرفه‌‌ی خودتون سر و سامون بدید. هرچند ظرفیت هشت گیگابایتی امروزه برای جابجایی اطلاعات ظرفیت کمی محسوب میشه، ولی برای یک موزیسین و آهنگساز واسه جابجایی نت‌ها و پروژه‌های آهنگسازی کفایت می‌کنه.

با ساز دهنی این محصول شما می‌تونید خیلی از آهنگ‌های موردعلاقه‌ی خودتون رو به شکل ساده‌شده در گام دو ماژور توی یک اکتاو بزنید و لذت ببرید. من اگه بخوام برای آخر هفته این محصول رو خریداری کنم، مطمئنا دوتا ازش می‌خرم؛ یکی برای خودم و یکی برای دوستم که به قول رفقا توی سازدهنی ذوب شده! این دوستمون از بچگی کلی اسباب‌بازی و ساز واقعی هارمونیکا داشت و حالا که پا به سن گذاشته یه نوازنده‌ی خوب سازدهنی شده. این بنده خدا از جاسوئیچی گرفته تا گردنبند گردنش تا تابلو‌‌های تو خونه‌اش و تیشرت‌های تنش، حتی قلاده حیوان خونگیش هم طرح سازدهنی دارن. مطمئن هستم این آدم اگه توی عید، یک فلش مموری به شکل سازدهنی از من هدیه بگیره خیلی خوشحال میشه. از این محصول مطمئنا یکی هم برای خودم تهیه می‌کنم؛ چون بدم نمیاد به آرشیو چند گیگا‌بایتی نت‌هام یه سروسامونی بدم و همه‌شو بریزم روی یک فلش مموری که به کار موزیک مرتبطه. با این کار لطف بزرگی به خودم می‌کنم و از سروکله زدن با ۲۰ تا فلش مموری که اکثرشون هم شبیه به هم هستن، راحت می‌شم و خیلی سریع به آرشیو تمام نت‌هام دسترسی دارم. اگه شما هم این مشکل رو دارین یا اینکه دوستی مثل دوست من دارید، می‌تونید با تهیه‌ی این محصول هم خودتو نو راحت کنید و هم یکی از دوستانتون رو خوشحال کنید. یک نمونه‌ی صوتی از صدای این سازدهنی داریم که دعوت می‌کنم بهش گوش بدید.

Untitled-2---Copy2

نمونه

خرید محصول از دیجی‌کالا

‌‌‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه