سونی از گوشی‌های XA1 و XA1 Ultra رونمایی کرد

۹ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

شرکت سونی امروز دو گوشی اکسپریا XA 1 و اکسپریا XA 1 Ultra را معرفی کرد. این محصولات جزو گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار به حساب می‌آیند. این گوشی‌ها در مقایسه با سری اول خانواده‌ی XA پیشرفت‌های خوبی داشتند که از بین آنها می‌توان به بهبود کیفیت دوربین، تراشه‌، حافظه رم و بالاتر رفتن ظرفیت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

هر دو مدل به تراشه‌ی مدیاتک Helio P20 مجهز شده‌اند و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی روی آن‌ها قرار گرفته است. البته این دو گوشی تفاوت‌هایی هم با هم دارند. به طور مثال XA 1 به دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده که حداکثر میزان حساسیت آن به ۳۲۰۰ می‌رسد. دوربین جلوی به کار رفته روی XA 1 Ultra هم ۱۶ مگاپیکسلی است که حداکثر میزان حساسیت‌ آن به ۶۴۰۰ رسیده است. دوربین جلوی هر دو گوشی به فلش و سنسور لرزشگیر اپتیکال تصویر تجهیز شده‌اند. یکی دیگر از تفاوت‌های این دو محصول استفاده از پورت USB Type-C در مدل XA 1 Ultra و استفاده از پورت micro-USB در کوشی XA 1 است. در ادامه مشخص شده که سونی برای گوشی XA 1 از صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD استفاده کرده و صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت Full HD روی XA 1 Ultra قرار داده است. این صفحه‌های نمایش لبه‌های بسیار باریکی دارند. گوشی‌های جدید سونی به ترتیب دارای باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

گوشی XA1 از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است و مدل XA1 Ultra  هم ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. البته هر دوی این گوشی‌ها از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کنند. قرار است مدل XA1 از ۶ اردیبهشت سال آینده با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شود اما در مورد مدل Ultra هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. تنها شنیده شده که احتمالا تابستان سال آینده می‌توانیم شاهد عرضه‌ی مدل XA1 Ultra باشیم.

        

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar فرهاد

    کی میگه سونی جایی در این بازار نداره ؟
    خیلی هم جا داره ؛ فقط مسئله اصلی اینجاس که ملت شریف ایران به قیافه گوشی نگاه میکنن ! و در واقع اطلاعاتی درون گوشی رو نمیدونن
    یادمه گوشی هوآوی زمانی که اومد تو بازار از یه مدلی به نام G750 با پردازنده ۸ هسته ای با قیمتی بسیار پایین رو کرد ، چرا کسی از هوآوی خرید نکرد یا اونایی که خرید کردند ایا راضی هستند ؟
    گوشی ایفون ۵ ، خیلی شمایل ساده هنوز استفاده میشه ، طراحی خیلی جالبی هم نداره و قفقط در زمان خودش طراحی جالبی داشت ؛ چرا هنوز طرفدار داره ؟
    روی حرف من با یه عده مردم بی سواد هست که هنوز نمیدونن لنز دوربین ایفون با اون کیفیت رو شرکت سونی میزنه

  2. Avatar هومن

    مثل همیشه سونی بی نظیر
    من گوشی زد ۵ هنوز دارم

  3. Avatar علی

    گوشی های سونی نظیر ندارن

  4. Avatar Next is Now

    حاشیه های نمایشگر همچنان در حد فاجعه ست

  5. Avatar محمود

    سونی دیگه جایی نداره توی این بازار که هر روز طراحی های جدیدتر و زیباتر و دوربین هایی با دو لنز میان سونی فقط لبه ی گوشیاشو تیزتر میکنه و گوشی جدید میده بیرون

  6. Avatar behnam reisi

    حاشیه های بالا و پایین خیلی زیاده.انتظار داشتم سونی امسال گوشی بدون حاشیه رونمایی کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه