فارادی فیوچر به مسابقات فرمول E می‌پیوندد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فارادی فیوچر

فارادی فیوچر می‌خواهد به مسابقات فرمول E ملحق شود. فرمول E مجموعه مسابقات اتومبیل‌رانی خودروهای تمام برقی است. این شرکت در لندن اعلام کرد که با «دراگون ریسینگ» (Dragon Racing) وارد همکاری شده و تیم‌اش «فارادی فیوچر دراگون ریسینگ» نام خواهد گرفت. دراگون ریسینگ یکی از تیم‌های بنیان‌گذار مسابقات فرمول E است.

طبق این توافق‌نامه‌ی جدید، فصل سوم مسابقات فرمول E در ماه اکتبر برگزار خواهد شد. در سال اول همکاری، هر دوی تیم‌های برای توسعه و ساخت تکنولوژی‌های اصلی تلاش می‌کنند تا قابلیت‌های عملکرد خودرو را به حداکثر برسانند. مهندسان فارادی به شکل خاص روی عملکرد کلی نیروی رانشگر، جمع‌آوری داده و تحلیل آنها تمرکز می‌کنند. هدف آنها این است که مدل‌های شبیه‌سازی شده‌ی خودروها را بهتر کنند، چرا که به این ترتیب می‌تواند با دقت بیشتری عملکرد خودرو را پیش‌بینی کنند و بازدهی آن را بالا ببرند.

در فصل بعد، این تیم تکنولوژی‌های ساخت فارادی فیوچر را به کار می‌گیرد، این فناوری شامل کنترل‌کننده‌ی نیروی این شرکت هم می‌شود. تا فصل مسابقاتی سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تمام این بهینه‌سازی‌ها درون شاسی اتومبیل در کنار هم قرار می‌گیرند. این بهینه‌سازی‌ها، شامل موتور فارادی فیوچر و گیربکس می‌شود.

شرکت فارادی همچنان به ساخت ابرخودرو و چند خودروی ارزان‌قیمت‌تر ادامه می‌دهد. در این میان، از اتحاد جدیدش با دراگون ریسینگ استفاده می‌کند تا خودروهای الکتریکی‌اش را در دنیای واقعی آزمایش کند و ببیند که قطعات و نرم‌افزار آن در محیط‌ و شرایط سخت‌تر و خشن‌تر چگونه عمل می‌کنند. «نیک سامپسون»، معاون ارشد تحقیق و توسعه‌ی جهانی و مهندسی فارادی فیوچر می‌گوید: «شراکت با دراگون ریسینگ به ما فرصت می‌دهد تا برتری‌ خودروهای برقی‌مان و قابلیت‌های فنی آنها را در یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات فرمول جهان به نمایش بگذاریم.»

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه