لنوو نمایش داد: گوشی هوشمندی که دور مچ دست خم می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

درباره‌ی گوشی هوشمند تاشویی که سامسونگ وعده‌ی ساخت آن را داده، خبرهای زیادی شنیده‌ایم و هواداران از مدت‌ها پیش منتظرند این اتفاق بزرگ در صنعت گوشی‌های هوشمند بیفتد. اما پیش از سامسونگ گوشی‌های هوشمند تاشو در قالب نمونه‌های اولیه یا کانسپت از سوی شرکت‌هایی مثل Oppo ارایه شدند و حالا نوبت لنوو است. دیشب در کنفرانس Lenovo Tech World این شرکت دست به رونمایی از نمونه‌ی اولیه‌ای از گوشی هوشمند تاشوی خود زد.

لنوو: ساخت چنین دستگاه‌هایی نیاز به فراهم بودن مقدماتی از جمله باتری و مادربورد تاشو دارد.

در کنار معرفی مدل‌های مختلف گوشی‌ Moto Z و دستاوردهای پروژه‌ی تانگو، لنوو گوشی‌ای را در کنفرانس دیشب معرفی کرد که امکان تا شدن و قرار گرفتن روی مچ دست کاربران را دارد.

این برنامه در قالب نمایشی پیش روی مخاطبان بود که با حضور مگان مک‌کارتی، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی برنامه‌های تلویزبونی اجرا شد. مک‌کارتنی در این برنامه گوشی را خم کرده و روی مچ دستش می‌بندد. او همچنین یک تبلت را در مقابل مخاطبان از وسط تا می‌کند و سپس مثل یک گوشی هوشمند از آن استفاده می‌کند.

Jun-09-2016+13-14-29

البته آن‌طور که مسئولان لنوو می‌گویند این دستگاه‌ها هنوز در قالب کانسپت هستند و قابلیت‌های چندانی ندارند. پیتر هورتنسیوس، مدیر ارشد بخش تکنولوژی شرکت لنوو می‌گوید: ساخت چنین دستگاه‌هایی نیاز به فراهم بودن مقدماتی از جمله باتری و مادربورد تاشو دارد.

12

به‌هرصورت اگر همه‌چیز خوب پیش‌ برود، از آن‌جا که لنوو هم به‌صورت تمام‌وکمال برای تولید چنین دستگاه‌هایی ابراز علاقه کرده است، به‌زودی شاهد ورود گوشی‌های هوشمند تاشویی در بازار خواهیم بود که فقط نام سامسونگ را روی خود ندارند و این رقابت سخت‌تر خواهد شد.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و تصاویر بیش‌تری از مدل‌های اولیه‌ی دستگاههای تاشوی لنوو ببینید.

منابع: Ubergizmo , Engadget

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    به هیچ عنوان قابل رقابت با پدر فناوری جهان رو ندارند…سامسونگ بی رقیب تو هر زمینه ای هست و خواهد بود…با تشکر

    1. Avatar بنیامین ت.د

      دقیقا
      مخصوصا نقض کپی رایت
      😀

    2. Avatar علی

      پدر فناوری جهان اپله عزیزم نه سامسونگ لطفا اطلاعاتت ببر بالا بعد بگو پدرشون کدومه????

      1. Avatar علی جوادی

        اپل چه چیزی رو ابداع کرده که ما نمیدونیم؟
        نکنه الان میگین حسگر اثر انگشت یا صفحه ی تاچ که همگی در محصولات قدیمی تر استفاده میشدن و چون تبلیغات نداشتن کسی توجه نمیکرده…اپل پدر خریدن شرکتهای ورشکسته و ثبت اختراعات اونها به نام خودشه…اطلاعاتتون رو آپدیت کنین لطفا
        با تشکر از شما نویسنده ی عزیز این مطلب

      2. Avatar سامان

        فعلا که صفحه و رم آیفون رو هم سامسونگ میزنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه