مایکروسافت یک اسکایپ برای همه پلتفرم‌ها می‌سازد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اسکایپ یکی از فراگیرترین پلتفرم‌های ارتباطی در سراسر جهان است. وسیله‌ای که از طریق آن می‌شود با اعضای خانواده‌تان چت کنید یا ارتباطات تصویری مربوط به یک کسب و کار بزرگ را پیش‌ ببرید. مخاطبان این برنامه هم در سراسر جهان میلیون‌ها نفر هستند. حال مایکروسافت قصد یک‌پارچه کردن اسکایپ را دارد اما شاید بپرسید که مشکل کجا بوده؟

این برنامه بر روی پلتفرم های مختلفی اجرا می‌شود. اپلیکیشن یونیورسال مایکروسافت در ویندوز ۱۰، اپ دسکتاپ برای کامپیوترهای ویندوزی، اپ جداگانه برای iOS و اندروید، اپ ویندوز فون برای گوشی‌های هوشمند مجهز به ویندوز فون ۸.۱ یا پایین‌تر، اپ ویندوز RT و اپ‌های جداگانه‌ای برای macOS و لینوکس در کنار اسکایپ وب. این تعداد بالا از سیستم‌ عامل‌ها و برنامه‌های مختلف برای مایکروسافت واقعا گیج‌کننده و مشکل‌زا است بنابراین مایکروسافت تصمیم گرفته نوعی یک‌پارچگی برای اسکایپ ایجاد کند.

در واقع این شرکت قصد توسعه یک  پلتفرم چندگانه با نام «Skype for Life» را دارد که با ویندوز، مک، لینوکس، iOS و اندروید تطبیق‌پذیر است. ظاهرا مایکروسافت دیگری نیازی به بسیاری از کسانی که بر روی بخش‌های مختلف اسکایپ کار می‌کردند ندارد و صرفا در بخش مرکزی خود بر روی این پلتفرم جدید کار خواهد کرد. البته این اطلاعات هنوز به شکل رسمی از طرف مایکروسافت تایید نشده‌اند.

منبع: Ubergizmo

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه