مدل بعدی Hololens سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

۴ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

میزان فروش هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی مایکروسافت که Hololens نام دارد، چندان برای این شرکت مهم نبوده است. به همین دلیل هم قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته بود و برای خرید این هدست باید ۳۰۰۰ دلار پرداخت می‌کردید. نسل اول هدست Hololens بیشتر برای توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به مضامین واقعیت افزوده ساخته شده بود. حالا شایعات می‌گویند که نسل دوم هدست مایکروسافت با قیمت ارزان‌تری راهی بازار می‌شود و به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۹ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مایکروسافت دو سال پیش هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی Hololens را در مراسمی که برای ویندوز ۱۰ برگزار کرده بود، معرفی کرد. این هدست تا سال گذشته تنها در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گرفت و تنها چند ماه است که می‌توان آن را خریداری کرد. البته همان‌طور که گفتیم قیمت بسیار بالایی دارد و افراد زیادی آن را خریداری نمی‌کنند.

در خبرهای جدید گفته شده که مایکروسافت خودش را برای ساخت مدل دوم و سوم آماده می‌کند.  این موضوع باعث می‌شود که این شرکت بتواند تغییرات بیشتری در هدست خودش به وجود بیاورد. البته هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ای که مایکروسافت راهی بازار کرده، رقیب زیادی ندارد. هنوز هدست‌هایی ساخته نشده‌اند که بتوانند کار واقعیت افزوده را هم انجام دهند و به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفته نسل بعدی هدست خودش را در سال ۲۰۱۹ راهی بازار کند.

به احتمال زیاد نسل بعدی این هدست باتری قوی‌تری خواهد داشت و از پردازنده‌ی بهتری بهره می‌برد.

منبع: thurrott

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه