برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند

۷ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی از آن‌ها باید خودتان را حسابی به خرج بیاندازید. حالا برای برخی از کاربرانی که این محصول دوست داشتنی را خریداری کرده‌اند، مشکلی به وجود آمده که فعلا راه حلی برای آن پیدا نشده است. این مشکل در زمان پخش ویدیو و اجرای برخی نرم‌افزارها به وجود می‌آید.

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف برخی کاربران، مشکل جدید در زمان تماشای ویدیو به وجود می‌آید و باعث می‌شود که تصاویر به هم بریزند و رنگ‌ها خراب شوند. در واقع این ویدیو قابل مشاهده نیست و به نظر می‌رسد که دستگاه در پخش ویدیوها با مشکل مواجه می‌شود. کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که این مشکل مربوط به پردازنده‌ی گرافیکی مک‌بوک پرو‌های جدید می‌شود و احتمال دارد که درایور نصب شده روی دستگاه باعث شده چنین مشکلی به وجود بیاید. خیلی‌ها امیدوار هستند که درایور جدیدتر عرضه شود.

مشکل جدید روی مک‌بوک پروهای ۱۵ اینچی به وجود آمده و به نظر می‌رسد که مدل‌های ۱۳ اینچی این مشکل را ندارند. البته این مشکل در زمان استفاده از برنامه‌های شرکت Adobe هم رخ داده که از بین آن‌ها می‌توان به Adobe Media Encoder و Lightroom اشاره شد. در حال حاضر راهی برای برطرف کردن این مشکل ارایه نشده و کاربران مک‌بوک‌ پروهای جدید فعلا باید با این مشکل مدارا کنند.

هنوز نمی‌دانیم که اپل چنین محصولاتی را تعویض می‌کند یا خیر. به هر حال باید منتظر اطلاعیه این شرکت برای مشکل پیش آمده باشیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از مشکل مک‌بوک پروهای جدید را ببینید:

منبع: cultofmac

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. سبحان خان بابائی

    پوف الان به نظرتون بخرم یا نخرم؟ آیا همه مک بوک های جدید ۱۵ اینچی این مشکلو دارن؟

  2. محمد

    دوستان کسی میدونه ماجرای این مشکل گرافیک مک بوک ها به کجا رسید ؟ آیا مدل های ۱۳ اینچی هم مشکل دارند ؟

  3. قاسم

    بنظر من ماجرای این لپتاپ ها مثل آخرین فروش خودروسازهای ما است
    چون نسل این لپتاپ ها بزودی با نمونه های جدیدتر و لمسی جایگزین خواهد شد
    با صفحه نمایش اولد
    و در واقع این ها رو تولید کردن که فقط آخرین قطعات تو انبارهاشون فروش بره درست عین خودروسازها
    بنظر من خرید لپتاپ در حال حاضر یک اشتباه خیلی بزرگ است وقتی بزودی نسل جدیدتری قراره وارد بازار بشه

    1. امیر

      دوست عزیز تبلت و لپتاپ دو گجت کاملا متفاوت هستن و تبلت هیچگاه جای لپتاپ رو نخواهد گرفت. به عبارت دیگه Desktop & Mobile. (رفرنس به مصاحبه تیم کوک در مورد لپتاپ ها و تبلت ها)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه