نخستین همایش توسعه‌دهندگان وب ایران پنجشنبه آغاز می‌شود

۲۸ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برای موفقیت در دنیای برنامه‌نویسی تنها یادگیری و آشنایی با مهارت‌های برنامه‌نویسی کافی نیست. شما به این نیاز دارید که با محیط پیرامون‌تان ارتباط برقرار کنید، در جریان فعالیت‌های سایر برنامه‌نویسان قرار بگیرید و از تجربیات هم‌صنفان‌تان بهره ببرید. این موضوع تنها به برنامه‌نویسی و علوم کامپیوتر مربوط نمی‌شود و فعالان در هر حوزه‌ی تخصصی بر این موضوع واقف هستند. در ۳۰ و ۳۱ تیرماه ۱۳۹۵ شاهد برگزاری همایش توسعه‌دهندگان وب ایران هستیم.

شرکت‌کنندگان در اولین همایش توسعه‌دهندگان وب ایران برای توسعه‌دهندگان FrontEnd، طی دور روز با تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های جدید CSS و JavaScript آشنا می‌شوند. برای آشنایی عملی شرکت‌کنندگان با تکنیک‌های جدید و استفاده‌ از آن در پروژه‌ها، تیم اجرایی کارگاه‌هایی را در کنار این همایش برگزار می‌کند.

همان‌طور که گفته شد این همایش در دو روز برگزار می‌شود. در روز اول به آشنایی با تکنولوژی‌ها و تکنیک‌های جدید CSS و در روز دوم به‌صورت اختصاصی به جاوااسکریپت پرداخته می‌شود. در پایان همایش هم به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در همایش اعطا می‌شود.  ما طی روزهای آینده‌ سعی می‌کنیم خلاصه‌ای از اتفاقات این رویداد را برای‌تان در دیجی‌کالا مگ منتشر کنیم.

به نظر شما آیا برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند به همفکری بیشتر جامعه‌ی برنامه‌نویسان کمک می‌کند؟ تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید.


????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    سلام کسی میدونه برای شرکت تو این همایش باید کجا ثبت نام کنیم؟؟؟

  2. Avatar محمد

    کاشکی زودتر می گفتید تا ما هم بتونیم بریم ، فقط اگه میشه این همایش به صورت کامل پوشش بدید با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه