نمایشگر OLED جدید ال‌جی بلندتر از «تام کروز» است!

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
OLED جدید ال‌جی

ال‌جی اخیرا اعلام کرده اولین OLED انعطاف‌پذیر، و شفاف ۷۲ اینچی را ساخته است. The Verge در توصیف این نمایشگر بزرگ نوشته «درواقع این نمایشگر از تام کروز هم بلندتر است». کافی است گوگل کنید تا بفهمید که تام کروز ۱۷۰ سانتی‌متر قد دارد و از آنجایی که این نمایشگر ۷۷ اینچی است و نسبت طول و عرض آن ۱۶ به ۹ است، یک محاسبه سرانگشتی نشان می‌دهد که طول OLED جدید ال‌جی ۱۷۰.۵ است که خب بلندتر از تام کروز به‌حساب می‌آید؛ البته بدون کفش.

رزولوشن و وضوح تصویر UHD و ۳۸۴۰ x 2160 است و تا ۴۰ درصد شفافیت دارد. این نمایشگر تا ۸۰ درجه خم می‌شود. تصویر بالا را ببینید. این عکس نشان می‌دهد ما با یک نمایشگر شفاف منحنی طرف هستیم که شبیه یک لیوان است.

OLED جدید ال‌جی

البته انتظار نداریم ال‌جی یک تلویزیون از این نمایشگر بسازد. این مدل نمایشگر کاربردی مثل تابلو اعلانات دارد و می‌تواند در فروشگاه‌های بزرگ پوشاک استفاده شود.

این روزها شرکت‌های مختلفی در حال کار بر روی نمایشگرهای پیشرفته و تکنولوژیک هستند. پاناسونیک اخیرا نمایشگر OLED شفافش را رونمایی کرده سامسونگ هم اخیرا نمونه‌ی اولیه نمایشگرهای انعطاف پذیرش را معرفی کرده است. قدم‌به‌قدم به دنیایی با نمایشگرهای عجیب‌تر نزدیک می‌شویم.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar EA

    یجور میگی بلندتر از تام کروز انگار طرف بسکتبالیسته!!! خوبه خودتم نوشتی ۱۷۰ سانته قدش 😐

  2. Avatar سیدعلی میرابراهیم

    سلام

    قطعا تام کروز از این نمایشگر شگفت انگیز تر هست.

  3. Avatar هورنهوف

    مقاله جالبی بود ولی تیترش خیلی مسخره بود لایک کردم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه