وزیر صنعت از مرکز پردازش دیجی‌کالا بازدید کرد

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

صبح امروز مهندس محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه جمعی از معاونین و همراهان، از مرکز پردازش‌ و انبار فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا در شهرک دانش بازدید کردند.
در جلسه‌ای که پیش از بازدید وزیر از مرکز دانش برگزار شد؛ اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد دیجی‌کالا و دیجی‌استایل با وزیر و همراهانش دیدار کردند. در این جلسه مباحثی گوناگون از جمله سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای دیجی‌کالا در منطقه، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک دیجی‌کالا، همکاری دیجی‌کالا با تولیدکننده‌های داخلی از طریق عرضه محصولات متنوع، تقویت برندهای داخلی و کمک به اقتصاد درون‌زا و مقاومتی، واردات قانونی کالا به کشور از طریق دیجی‌‎کالا و مبارزه با آسیب‌های قاچاق کالا، تاثیر کلی دیجی‌کالا در رشد اقتصادی، افزایش امکان اشتغال‌زایی از طریق توسعه کسب و کار این شرکت و مجموعه‌ای از مسایل دیگر مورد بحث و گفتگو قرار گرفتند.

مهندس نعمت‌زاده نیز در این جلسه ضمن اشاره به دستاوردهای دیجی‌کالا در حوزه تجارت الکترونیک از تلاش دولت و وزارت صنعت برای تسهیل موانع موجود بر سر راه این کسب‌وکارها سخن گفت.
پس از اتمام این جلسه، وزیر صنعت، معدن و تجارت با جمع همراهان از خطوط پردازش و انبارهای دیجی‌کالا در شهرک دانش بازدید کردند.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. سلامت

    بدون شک دیجی کالا با بیش از ۱۰ سال فعالیت ، نقش مهمی در فرهنگسازی خرید اینترنتی داشته است.

  2. محسن

    واقعا جای خوشحالی و افتخار هست که به گفته دوست عزیزمون با شرایط و اوضاع موجود اقتصادی و بازار ایران ،دیجی کالا به این پیشرفت رسیده و خم به ابرو نیاورده والماسی شده تا مدیران و وزیران به درخشش پی ببرند و ارزشش را بدانند.درود بر امازون ایران.

  3. علی

    از زمانی که با دیجی کالا آشنا شدم همیشه براش آرزوی موفقیت داشتم. چون لذت خرید با اطمینان و کیفیت و احترام به مشتری رو باهاش تجربه کردم. خوشحالم به رشدی رسیدید که مورد توجه مسئولان رده بالای کشوری قرار گرفتید. مبارکتون باشه.

  4. صادق

    خدا قوت برادارن محمدی که استارت این کار رو در ایران زدید با اینهمه مشکلات پیش رو بخاطر محدویت های داخل ایران،به امید همکاری با سایت هایی مثل آمازون و عرضه همزمان اجناس در ایران،

  5. تابلو فرش ماشینی

    خوشحالیم که دیجی کالا به سطحی رسیده که مسئولین کشوری بهش نگاه خوبی پیدا کردند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه