[ویدیو]: تست بدنه‌ی سرامیکی شیائومی Mi 5 با سوهان، کلید، اره و حتی دریل!

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

داشتن بدنه‌ی محکم و با کیفیت بالا یکی از اولین معیارهای خرید گوشی‌های هوشمند است؛ به‌خصوص درمورد گوشی‌های پرچم‌دار، مشتریان انتظار دارند در قبال هزینه‌ی بیشتری که پرداخت می‌کنند، بتوانند مدت بیشتری از دستگاه‌شان استفاده کنند. شرکت‌های سازنده‌ی گوشی هوشمند معمولا این انتظار مشتریان را با ساخت بدنه‌های شیشه‌ای یا تمام‌فلزی برآورده می‌کنند. اما برند چینی شیائومی این‌بار دست به تولید گوشی هوشمندی با بدنه‌ی سرامیکی زده است.

گوشی سرامیکی شیائومی در تست‌های مقاومت در برابر ضربه نتایج خوبی داشته و در اینجا می‌خواهیم ویدیوی یکی از این تست‌ها را ببینیم.

این گوشی یکی از سه نسخه‌ی شیائومی Mi 5 است که در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی شد و به‌خاطر قیمت بسیار پایینش حسابی بر سر زبان‌ها افتاد. البته این قیمت بسیار پایین در یک دوره‌ی محدود و با شیوه‌ی Flash Sale ابتدا فقط در چین و سپس در سایر کشورها اجرا شد.

بدنه‌ی سرامیکی شیائومی Mi 5 با سوهان، کلید و اره آزمایش می‌شود اما گوشی نه‌تنها آسیب جدی نمی‌بیند بلکه هیچ خط و خشی روی سطح بدنه‌ی آن ایجاد نمی‌شود.

با این وجود قیمت ۵۳۵ دلاری این گوشی در حالت عادی هم در مقایسه با امکانات خوبی که دارد،‌ بسیار مناسب است. مجهز بودن به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و رم ۴ گیگابایتی از جمله مشخصه‌های آن است. ناگفته نماند این قیمت برای پیشرفته‌ترین و در واقع همان نسخه‌ی سرامیکی شیائومی Mi 5 تعیین شده و دو نسخه‌ی دیگر قیمت‌های ارزان‌تری خواهند داشت.

با دیجی‌کالامگ همراه باشید و ویدیوی تست بدنه‌ی سرامیکی شیائومی Mi 5 را ببینید.

در این ویدیو بدنه‌ی سرامیکی شیائومی Mi 5 با سوهان، کلید و اره آزمایش می‌شود اما گوشی نه‌تنها آسیب جدی نمی‌بیند بلکه هیچ خط و خشی روی سطح بدنه‌ی آن ایجاد نمی‌شود. در بخش آخر ویدیو این گوشی حتی با دریل هم تست می‌شود اما از این آزمایش هم سربلند و بدون خش بیرون می‌آید.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. امیر

    این گوشی در پشت صحفه خودش و انحنای پشتیش از هیچ برندی کپی نکرده بلکه در مدل های قبل از mi5 هم در بعضی از مدل های mi این انحنا وجود داشته که قبل از سامسونگ بوده و نوآوری خوده شیائومی در طراحی بوده است.
    از جهتی نمیتوان گفت که بی کیفیت است چرا ؟ چون از قطعاتی استفاده کرده که مشابه ان در برندهای معروف دیگر استفاده میشود .

  2. فرشيد

    دوستان بیایید منطقی باشیم این شرکتهای موفق چینی با همکاری کمپانیهای بزرگ و معروف دنیا این محصولات را تولید میکنند مثلا این گوشی طراحیش کار یک طراح امریکایی هست پردازنده اش ساخت شرکت امریکایی کوالکام هست صفحه نمایش ساخت ژاپن هست و….. و میدونید که اپل هم از سامسونگ و ال جی و توشیبا صفحه و رم میخره!

  3. سیاوش

    دم چینی ها گرم هر روز دارن از نظر ظاهر و باطن کیفیت کارشون رو بالا میبرن بزودی سامسونگ و اپل هم مثل بقیه برند ها در مقابل چینی ها به زانو در خواهند آمد و بازار رو به طور کامل تحویل چینی ها خواهند داد

  4. مجتبی

    دوستانی ک میگید کپی کرده… لطفا یدونه گوشی نام ببرید ک بدنه سرامیکی داشته باشه! 😐
    درضمن رابط کاربری Mi Ui ده برابر روان تر و سبک تر از tuchwiz سامسونگ و دیگر دیوایس های اندروید(بجز نکسوز)…
    xiaomi یک شرکت معرکه ست… و در خیلی از چیزها هم توآوری و نبوغ داشته…
    ودرجواب دوستانی ک این ویدیو براشون باورکردنی نیس:
    این گوشی در دو نسخه شیشه ای و سرامیکی درست شده ک نسخه سرامیکی گرون ترین نسخه این گوشی هستش…
    قطعا نسخه شیشه ای این گوشی نمیتونه زیر فشار این وسایل قرار بگیره.. اما این گوشی در این ویدیو نسخه سرامیکیه!! ک فوق العاده محکم و تقریبا غیر قابل شکوندنه و خش انداختنه!!!

  5. فرید

    شیائومی حدود ۱۹ ماه روی پرچمدار جدید خود کار کرده تا گوشی Mi 5 محصولی در خور توجه باشد. این گوشی به یک نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ مجهز شده است گوشی می ۵ شیائومی نسخه ۱۲۸ که دارای بدنه سرامیکی است امتیار ۱۷۹،۵۶۶ را در انتوتو ثبت کرد که بسیار عالی است.

  6. حسین

    چینیا در این ضمینه ها خیلی فریب کارن. نمبتونم بگم این دورغه یا نه. ولی شورشو با تقلید های میسخره و کلک هاشون در آوردن.
    همین چند روز قبل از معرفی iPhone SE بود که از خودشون یک گوشی شبیه iPhone 6S ولی ۴ اینچی نشون میدادن و ادعای شدیدی داشتن که iPhone SE رو دارن. توی مراسم اپل هم که دیده شد مزخرف کامل میگفتن.
    همین گوشیم که طراحی فرم پشتش کپی شده از Galaxy Note 5 , Galaxy S7 , Galaxy S7 Edge هست.
    واقعا دارن بازار گوشیای هوشمندو با دزدی ایده به گند میکشن.

    1. آرمین

      دقیقا….اینقدر اینکار را کردند و کسی چیزی نگفته به دهنشون مزه کرده… مصرف کننده باید هوشمند باشه و با نخریدن این جنس های سراسر تقلب, درس خوبی بهشون بده…..

      1. میثم

        دوست عزیز
        شما فقط یه چیزی شنیدی و داری میگی. برو یه دونه شیائومی دستت بگیر ده دقه باهاش کار کن بعد حرفت رو پس میگیری.

    2. حسین

      دوست عزیز شما تصورات اشتباهی از محصولات چینی دارید. بله تقلب در محصولات چینی زیاده ولی اینو شما نمیتونید به برندهای برترشون تعمیم بدید. xiaomi جزو پنج برند پرفروش موبایل دنیاست و موبایل و سایر محصولاتش به شدت باکیفیت هستن. به همین خاطر هم هست که به اپل چین معروفه.
      ضمناً گوشی Mi5 و S7 هر دو در فوریه ۲۰۱۶ معرفی شدن، چطور ممکنه این گوشی از S7 کپی شده باشه؟؟

      1. Ali S

        نوت ۵ که چند ماه قبل اومد؟؟
        مهم نیست چون حتی اگرم کپی کرده باشن ، نه به سامس نه به کاربراش هیچ ضرری نزدند

    3. Ali

      حرفتون خیلی خنده دار هست دوست عزیز اولین گوشی با پشت منحنی گوشی می نوت پرو بود که همزمان نوت ۴ اومد و سامسونگ از شیائومی تقلید کرده. تو اینترنت هم میتونید مشاهده کنید

  7. ترانه

    به نظر خیلی مصنوعی این کارو می کنه. اصلا قابل باور نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه