[ویدیو] گلکسی S7 در مقابل S7 Active؛ تفاوت در چیست؟

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برای هواداران سامسونگ، ضدآب بودن، امکانی بود که سال گذشته با در دست داشتن گلکسی S6 از آن محروم بودند. اما امسال پرچم‌دار جدید سامسونگ چنین کمبودی نداشت و گلکسی S7 با ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب معرفی شد.

با این وجود سامسونگ به عادت هر سال یک مدل از S7 را با پسوند Active به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. این مدل‌ها در حکم نسخه‌ی مقاوم‌تری از گوشی پرچم‌دار هر سال هستند که برای استفاده در شرایط سخت امکانات مناسب‌تری دارند. از آن‌جا که پرچم‌دار امسال یعنی S7، دارای ویژگی‌هایی است که مقاومت آن را بالا برده‌اند، S7 Active می‌بایست برای این‌که مقاوم‌ بودن نسبی خود را به اثبات برساند، واجد امکانات بیش‌تری باشد. این گوشی که به‌خاطر همین امکانات حدود ۱۰۰ دلار از S7 گران‌قیمت‌تر تمام می‌شود، باید بتواند مشتریان را برای پرداخت این هزینه‌ی بیش‌تر متقاعد کند. آیا این اتفاق می‌افتد؟

کارشناسان سایت Android Authority در این زمینه تحقیق کرده‌اند و نتیجه‌ی بررسی‌های خود را در قالب یک ویدیو در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را با زیرنویس فارسی در ادامه ببینید.

این ویدیو با این هدف ساخته شده که بررسی کند این دو گوشی چه تفاوت‌هایی با هم دارند و چه چیزی آن‌ها را تبدیل به دو مدل مختلف کرده است.

این ویدیو با این هدف ساخته شده که بررسی کند این دو گوشی چه تفاوت‌هایی با هم دارند و چه چیزی آن‌ها را تبدیل به دو مدل مختلف کرده است. اولین موضوع موردبررسی ظاهر آن‌هاست. Active S7 به اقتضای بدنه‌ی ضدضربه و باتری بزرگ‌تر و بادوام‌تر ظاهر زمخت‌تر و خشن‌تری نسبت به S7 زیبا با بدنه‌ی شیشه‌ای ظریف دارد. سپس نوبت به نمایشگر و سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری می‌رسد و بعد از آن هم وقت بررسی رابط کاربری‌ست. به‌این‌ترتیب شباهت‌های فراوان این دو گوشی هوشمند آشکار می‌شود. در نهایت این شمایید که باید تصمیم بگیرید بر اساس نیازتان بیش‌تر به کدام گوشی نیاز دارید.

اگر هنوز در این مورد تردید دارید، تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar سجاد

    سامسونگ واقعا خوب کار کرده و روندش خوبه و این به نفع بازار موبایل خواهد بود

  2. Avatar عليرضا

    کتلتی دیگر از سامسونگ .

    1. Avatar علی جوادی

      از شکلات کاکائویی اپل بهتره…از الان عنوان برترین گوشی جهان رو بیشتر منتقدان به زیباترین گوشی جهان اس ۷ دادند…بکوب لایک رو به افتخار برترین کمپانی جهان;سامسونگ عزیز و معظم
      با تشکر

    2. Avatar Ali S

      کتلت؟
      یعنی htc 10 با ۹ میل قطر کتلت نیست ولی سامسونگ با ۷.۵ مبل شد کتلت؟
      اگه سامسونگ کتلته گوشی شما کیکه..

    3. Avatar sepehr

      به کتلت توهین نکن توروخدا خخخخخخخ. اون یکیو نگاه نوشته سامسونگ عزیز و معظم!!!!. یعنی بهم بگن از بالای برج ایفل با چتر بپر پایین یا با علی جوادی بحث کن قطعا گزینه اولو انتخاب میکنم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه