پلی‌استیشن۴ طلایی را ارزان‌تر از همیشه بخرید

۱ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی نمایشگاه E3 امسال را با فروشی ۹ روزه که شامل تخفیف‌هایی ویژه است خواهد گذراند. در این روزها شاهد تخفیف بازی‌ها، لوازم جانبی و بویژه یک مدل طلایی از پلی‌استیشن ۴ با قیمت ۲۴۹ دلار خواهیم بود. این خبرها را شرکت سونی اعلام کرده و تاریخ شروع این ۹ روز ویژه هم از ۹ جون (جمعه ۱۹ خرداد) تا ۱۷ جون (شنبه ۲۷ خرداد) خواهد بود. این مدل طلایی رنگ پلی استیشن شامل یک کنترلر مشابه با دستگاه‌های قبلی و ۱ ترابایت حافظه داخلی است.

طبق آنچه اعلام شده این مدل تنها مدلی خواهد بود که در طول این روزهای خاص به شکل ویژه به فروش می‌رسد و پس از این روزها فروش به قیمت معمول یعنی ۲۹۹ دلار پی گرفته خواهد شد. هنوز اعلام نشده که چه لوازم و وسایل دیگری در کنار این دستگاه با تخفیف به فروش می‌رسند. اولین بار خبر فروش این مدل جدید پلی استیشن از منبعی خبری به گوش رسید که در فروشگاه والمارت آن را دیده بود. ظاهرا یک مشتری پلی استیشن طلایی را دیده بود اما هنگامی که قصد خرید آن را داشت، کارمند والمارت ادعا کرده بود که این مدل برای فروش نیست.

در کل شاید این تخفیف به نظر آنقدرها هم بزرگ نرسد چون بعضی از فروشنده‌ها همین حالا هم چنین تخفیف‌هایی را برای مدل معمول اسلیم لحاظ می‌کنند اما با این وجود این تخفیف به معنای قیمت کمتر در همه فروشگاه‌ها است و احتمالا شامل برخی لوازم جانبی هم خواهد شد. در عین حال ممکن است بین فروشنده‌ها رقابت بیشتری هم در بگیرد که خود منجر به تخفیف‌های بیشتر خواهد شد.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احمدی

    اگه میشه لطفا شما یه تلاشی بکنید و موجود کنید چون من فقط به فروشگاه شما اعتماد دارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه