پیش‌بینی فروش ۱۵ میلیونی گلکسی S7 و S7 اج در سه ماهه‌ی دوم

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی S7

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و S7  اج دو موفقیت بزرگ برای این تولیدکننده‌ی کره‌ای هستند. مطبوعات مختلف هر دوی این دستگاه‌ها را از زمان عرضه‌شان تمجید کرده‌اند و مشتریان هم گوشی‌های گلکسی را به رقیبان این محصولات یعنی ال جی و HTC 10 ترجیح می‌دهند.

کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که این دو گوشی پرچم‌دار بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد به فروش رفتند. بعضی از شرکت‌های تحلیل بازار در آسیا پیش‌بینی‌هایشان را بازبینی کرده‌اند تا این فروش خیره‌کننده را هم در نظر بگیرند. کارشناسان این صنعت انتظار دارند که سامسونگ برای سه ماهه‌ی دوم مالی فروش ۱۵ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را گزارش دهد.

از طرف دیگر، موسسه‌ای به نام Reputation Institue که میزان شهرت شرکت‌های مختلف را می‌سنجد، اخیرا نتایج نظرسنجی درباره‌ی برند سامسونگ را منتشر کرده است. تحلیلگران RI در این پژوهش پی بردند که اکثر مصرف‌کنندگان نسل Y (سنین بین ۱۸ تا ۳۴ سال) در میان فهرستی متشکل از ۷۰۰ شرکت، برند سامسونگ را می‌شناسند و برای آن ارزش قائل هستند.

کارشناسان مالی پیش‌بینی کرده‌اند که سود عملیاتی این شرکت در فاصله‌ی زمانی آوریل تا ژوئن ۶.۶۷ میلیارد دلار خواهد بود. این میزان سود عمدتا از فروش موفقیت‌آمیز گوشی‌های گلکسی S7 و S7 اج ناشی می‌شود. سهم بخش گوشی هوشمند سامسونگ هم در سه ماهه‌ی دوم از ۱۵.۸ به ۱۷.۱ درصد افزایش می‌یابد.

منبع: NoteBook Check

E3_News

????? ?????? ???? ???? ??<

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه