کتاب صوتی امپراطوری اپ؛ چگونه با ساخت اپلیکیشن پولدار شویم؟

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

دانشجوی رشته‌ی مهندسی کامپیوتر هستید؟ فکر می‌کنید به نرم‌افزار علاقه دارید و دوست دارید در زمینه‌ی برنامه‌نویسی فعالیت کنید؟ فکر می‌کنید که روزی می‌توانید یک برنامه‌نویس کامپیوتر خیلی خوب شوید و نرم‌افزارهای مفید و کاربردی خلق کنید؟ خوب الان که بیشتر مردم گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل‌های اندروید و iOS دارند چه بهتر که وارد حوزه‌ی ساخت اپلیکیشن برای این سیستم عامل‌ها بشوید! اپلیکیشن‌های موبایلی این روزها داغ‌تر از هر زمان دیگری هستند و اگر کارتان خوب باشد و کمی باهوش باشید، می‌توانید پول خیلی خوبی از ساخت اپلیکیشن‌ها در بیاورید. چگونه؟ رمز و راز موفقیت در ساخت اپلیکیشن‌ها را می‌توانید در کتاب امپراطوری اپ بخوانید. اما صبر کنید… فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا کتاب صوتی امپراطوری اپ را هم تهیه کرده است. پس لازم نیست حتی زحمت خواندن کتاب را به خوب بدهید و کافیست در هنگام رانندگی یا انجام کارهای روزمره به این کتاب صوتی گوش دهید. در این کتاب «چاد مورتا» از ترفندهایی می‌گوید که باعث شد او به یک اپ‌آفرین موفق تبدیل شود.

 

از لینک زیر می‌توانید کتاب‌ صوتی امپراطوری اپ را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بخرید:

کتاب صوتی امپراطوری اپ در دیجی‌کالا

 کتاب صوتی امپراطوری اپ به زبان فارسی و با صدای دل‌نشین «منوچهر زنده‌دل» به فروش می‌رسد.

این یعنی صبح‌ها در راه رفتن به دفتر کار، هنگام انجام دادن کارهای خانه یا صرف شام هم می‌توانید با گوش دادن به داستان موفقیت‌های چاد مورتا، برنامه‌ی زندگی وکار جدید را در ذهنتان بسازید.

از اپلیکیشن خود، یک معدن طلا بسازید

اپ‌آفرینی یک شغل معمولی نیست. بلکه کاری ایده‌آل و انعطاف‌پذیر است. می‌توانید از هرجای دنیا کارتان را انجام دهید. پشت میز آشپزخانه یا در سواحل مدیترانه. می‌توانید ساعات کاری خودتان را انتخاب کنید. علاوه بر این‌ها اپلیکیشن‌ها می‌توانند همراه با تغییرات به‌روز شوند و این درآمد شمارا در مدت طولانی‌تری تضمین می‌کند.

آمارها ثابت کرده که صنعت اپلیکیشن مثل یک معدن طلاست. با این حال باید به چشم یک حرفه به آن نگاه کنید. نه راهی برای یک شبه پول‌دار شدن. معدن طلای شما باید با یک زیربنای امن و محکم پشتیبانی شود. ساده‌تر بگوییم؛ به یک ذهن متمرکز و مثبت اندیش و مهارت‌هایی برای بازار و رشد تجارتتان نیاز دارید.

«امپراطوری اپ» کلید ساختن یک تجارت پررونق و زندگی دلخواه را در ذهن شما می‌سازد.

 ایده داشتن به‌تنهایی کافی نیست

ایده داشتن به‌تنهایی کافی نیست. اجرای آن‌هم اهمیت دارد. بازار اپ هرروز بیشتر از قبل رشد می‌کند. در این فضا دیده شدن سخت‌تر می‌شود و کلید موفقیت «دیده شدن» است.

 

چاد مورتا نویسنده‌ی کتاب امپراطوری اپ از موفق‌ترین‌های دنیای اپلیکیشن است.

او در این کتاب شما را قدم‌به‌قدم در اجرای مؤثرترین شیوه برای طراحی و ساخت یک اپلیکیشن موفق و سودآوری آن راهنمایی می‌کند.

امپراطوری اپ، یک مربی خصوصی برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن

چند بار تابه‌حال به تغییر زندگی‌تان فکر کرده‌اید و نقشه کشیده‌اید؟ چقدر این برنامه‌ها عملی شده‌اند؟

بسیاری از اپ آفرینان تازه‌کار هم با این مشکل روبرو هستند. آن‌ها عجولانه، با امیدهای فراوان و رویای پول‌دار شدن وارد بازار کار می‌شوند. بدون اینکه بدانند هرکاری روش و نظام مخصوص به خودش را دارد.

اما شما نباید جزو این دسته باشید. کتاب امپراطوری اپ مثل یک مربی خصوصی، شما را در مسیر درست هدایت می‌کند. این کتاب استراتژی ساخت یک اپلیکیشن موفق و ایده‌های پول‌ساز را به شما یاد می‌دهد.

از ایده پردازی و طراحی اپلیکیشن گرفته تا راه‌های فروش و تکنیک‌های پیشرفت جز به جز در این کتاب آورده شده‌اند. امپراطوری اپ تحسین بسیاری از روسای شرکت‌های برتر اپلیکیشن، طراحان اپ و مشاوران تبلیغاتی موفق دنیا را برانگیخته است. اما شاید کلید موفقیت این کتاب در دنیا صداقت نویسنده در نشان دادن راه موفقیت در زندگی و کار باشد.

از لینک زیر می‌توانید کتاب چاپی امپراطوری اپ را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بخرید

کتاب امپراطوری اپ در دیجی‌کالا

کتاب امپراطوری اپ راه پول‌دار شدن در حرفه‌ی اپ‌آفرینی را به شما نشان می‌دهد.

فرقی نمی‌کند اول راه هستید یا یک developer حرفه‌ای؛ کافی است یک گوشی هوشمند داشته باشید. این کتاب را بخوانید و کارتان را شروع کنید.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar سینا

    من کتاب صوتی رو خریدم و واقعا راضیه م
    ولی چون مریوانم و به تعطیلاتم خورد سفارشم دقیقا ۶ روز طول کشید تا سفارشم دستم رسید
    کاش این محصول دیجیتالی فروشش هم دیجیتالی می بود و فایل رو می خریدیم و دانلود میکردیم فورا نه اینطور فیزیکی بخریم
    به هر حال واقعا عالیه و پیشنهاد میکنم به دوستان این محصول رو

  2. Avatar حسین جعفری

    من میخواستم این کتاب رو تهیه کنم
    حالا یا صوتی یا فیزیکی
    ولی ترجیح میدم بصورت دیجیتال تهیه کنم
    مثلا از فروشگاه فیدیبو
    به همین خاطر هم منتظر می مونم که توی فیدیبو یا جای دیگه ارائه بشه

  3. Avatar حسین جعفری

    آقای کلانگر درست گفتن
    شما که این همه فروشگاه کتاب فیدیبو رو تبلیغ میکنید و هم این کتاب هم فروشگاه کار خودتونه چرا این کتاب رو توی فیدیبو برای فروش نمی ذارید؟
    من و خیلی های دیگه ترجیح می دیم که کتاب ها رو بصورت الکترونیک تهیه کنیم
    اونجا هم بصورت صوتی میتونید بفروشید و هم بصورت ای بوک

  4. Avatar منصور کلاگر

    تولید نسخه ی صوتی این کتاب کار واقعا فوق العاده ای بود. ولی چرا فروشش باز هم به صورت فیزیکی انجام میشه؟ چرا یک فایل دیجیتال رو به صورت دانلودی قرار نمیدید تا بتونیم با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان ممکن، بخریمش؟
    برای خرید هر محصول فیزیکی از دیجیکالا اگه تهران باشیم دست کم یک روز باید منتظر بمونیم و هزینه ی ارسال هم برای خرید زیر ۱۰۰ هزار تومن محاسبه میشه. اگر کتاب های صوتی رو بشه به صورت یک فایل دانلود کرد به نظرم خیلی بهتره.
    ممنون و متشکر.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه