از کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 چه انتظاراتی داریم؟

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت برخلاف سال‌های گذشته یک روز زودتر از سونی برگزار می‌شود. این شرکت همچنان می‌خواهد اولین کنفرانس E3 را داشته باشد و به همین دلیل یک روز زودتر و قبل از شرکت بتسدا کنفرانس خودش را برگزار میکند. این مراسم از اهمیت ویژه‌ای برای مایکروسافت، علاقه‌مندان به ایکس‌باکس و اکثر گیمرها برخوردار است. دلیل آن هم تنها معرفی رسمی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو است. کنسولی که سال گذشته معرفی شد و ماه پیش هم اطلاعات سخت افزاری آن منتشر شد. حالا باید ظاهر این کنسول جدید را ببنیم. اسکورپیو قوی‌ترین کنسول بازی دنیا تا این لحظه است و می‌تواند بازی‌ها را به شکل واقعی با کیفیت ۴K اجرا کند. برای اینکه بیشتر با ایکس‌باکس اسکوپیو‌ آشنا شوید بد نیست نگاهی به مطلب معرفی آن بی‌اندازید.

اگر حوصله ندارید مطلب را بخوانید، می‌توانید به پادکست پیش‌بینی مایکروسافت در E3 2017 گوش کنید.

معرفی ایکس‌باکس اسکورپیو به این معنا خواهد بود که  قطعا بازی‌های مختلفی را در این کنفرانس مشاهده می‌کنیم که با کیفیت ۴K اجرا می‌شوند. احتمالا کلی بازی‌ که قبلا برای ایکس‌باکس عرضه شده‌اند به ۴K تبدیل می‌شوند و گیمرها می‌توانند آن‌ها را با کیفیت بهتری روی این کنسول بازی کنند. اکثر بازی‌های جدیدی هم در این کنفرانس معرفی می‌شوند به شکل خاص از قدرت سخت افزاری اسکورپیو بهره می‌برند. بازی Forza MotorSport 7 یکی از همین بازی‌ها خواهد بود که می‌توانیم آن را با کیفیت ۴K تجربه کنیم. بعید نیست که بازی Red Dead Redemption 2 هم با کیفیت ۴K روی اسکرپیو به نمایش در بیاید. چند وقت پیش همین موضوع شایعه شده بود و اصلا بعید نیست که راک‌استار یک نمایش شگفت‌انگیز در کنفرانس مایکروسافت داشته باشد.

بازی بعدی که مایکروسافت به احتمال بسیار زیاد آن را نشان می‌دهد CrackDown 3 خواهد بود. این بازی چند سالی می‌شود که در دست ساخت قرار دارد و باید آن را در این مراسم مشاهده کنیم. گفته شده که بخش چند نفره آن به شکلی ساخته شده که می‌توان ۱۰۰ درصد محیط آن را خراب کرد.

بازی جدید استودیوی Rare که Sea of Thieves نام دارد هم در این کنفرانس به نمایش در می‌آید. بالاخره تاریخ عرضه این بازی هم در E3 امسال مشخص خوهد شد و گیمرها می‌توانند جدیدترین ساخته Rare را تجربه کنند. این بازی آنلاین خواهد بود و گیمرها به عنوان دزد دریایی با هم مبارزه می‌کنند.

بازی بعدی که خیلی دوست داریم آن را ببنیم یک عنوان مستقل به اسم Cuphead خواهد بود. بازی جذابی که به سبک کارتون‌های دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی ساخته شده است. یک بازی پلتفرمر هیجان‌انگیز که می‌تواند نظر اکثر گیمرها را به سمت خودش جلب کند.

کنفرانس امسال شرکت مایکروسافت نه Halo 6 خواهد داشت و نه Gear of War جدیدی را به گیمرها نشان می‌دهد. این موضوع از چند ماه پیش مشخص شده بود و اینجاست که بیش از پیش نسبت به این کنفرانس هیجان‌زده می‌شویم. مایکروسافت قطعا بازی‌های جدیدی را نشان می‌دهد. بازی‌هایی که باید ارزش خرید اسکورپیو را بالا ببرند. هنوز چیزی از این بازی‌ها نمی‌دانیم اما امیدواریم با بازی‌های خوبی مواجه شویم. می‌دانیم که دیگر Scalebound  ساخته نمی‌شود و از Fable جدید هم خبری نیست. پس قطعا باید بازی‌های جدیدی را در این کنفرانس ببینیم. به جز بازی‌هایی که مایکرسافت در دست ساخت دارد و چیزی از آن‌ها نمی‌دانیم، قطعا شاهد چند بازی مولتی‌پلتفرم بزرگ در این کنفرانس خواهیم بود.

Cuphead

شایعه شده که مایکروسافت قرار داد تبلیغاتی جدیدی با یوبی‌سافت امضا کرده تا این شرکت دو بازی Assassin’s Creed: Origins و FarCry 5 را اول در مراسم ایکس‌باکس نشان دهد. به احتمال زیاد این دو بازی مضامین انحصاری خاصی برای ایکس‌باکس خواهند داشت. بعید نیست که این دو بازی با کیفیت ۴K روی ایکس‌باکس اسکورپیو اجرا شوند. اتفاقی که قطعا افراد زیادی را به سمت اسکورپیو جلب می‌کند.

شرکت EA هم شاید چند بازی خودش را در این کنفرانس نشان دهد. احتمال دارد که Star Wars Battlefront 2 را در این مراسم ببنیم. قسمت‌های جدید Need for Speed هم می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

البته نباید این موضوع را فراموش کنیم که مایکروسافت سال گذشته گفته بود اسکورپیو برای اجرای بازی‌‌های واقعیت مجازی ساخته شده است. پس باید منتظر معرفی هدست واقعیت مجازی این شرکت برای ایکس‌باکس هم باشیم. مایکروسافت در چند وقت گذشته پلتفرم واقعیت مجازی خودش برای ویندوز ۱۰ را معرفی کرد. پلتفرمی که به شرکت‌های مختلف اجازه می‌دهد بتوانند هدست‌های واقعیت مجازی خودشان را برای کامپیوترهای ویندوز ۱۰ بسازند. از آنجایی که ایکس‌باکس وان هم با ویندوز ۱۰ کار می‌کند، اصلا بعید نیست که این هدست‌ها روی ایکس‌باکس وان هم اجرا شوند. یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی که از پارسال اعلام شده بود برای هدست واقعیت مجازی مایکروسافت نشان داده می‌شود، نسخه واقعیت مجازی Fallout بود. حالا در کنار این بازی باید منتظر معرفی بازی‌های دیگری هم باشیم. قطعا در این مراسم چندین بازی مستقل هم نشان داده می‌شوند.

کنفرانس مایکروسافت شب ۲۱ خرداد ماه برگزار می‌شود و شما می‌توانید پوشش زنده این کنفرانس را از دیجی‌کالا مگ دنبال کنید.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه