سامسونگ برای گلکسی S8 آپدیت جدید ارائه می‌کند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بعضی از کاربران جدید گلکسی اس ۸ از اینکه نمایشگر گوشی آن‌ها متمایل به قرمز به نظر می رسد، شکایت داشتند. به دنبال این نارضایتی سامسونگ تصمیم گرفت برای حل مشکل قرمزی صفحه نمایشگر گلکسی اس۸ آپدیت نرم‌افزاری ارائه دهد.

ZDNet این مشکل نمایشگرها را گزارش کرد. کاربران کره‌ای که اس ۸ را پیش‌خرید کرده بودند با انتشار عکس‌هایی از گوشی‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی، اعلام نارضایتی کرده بودند.

بعد از اینکه خبر «صفحه نماش قرمز گلکسی S8» ترند شد، سامسونگ در ZDNet اعلام کرد می‌توانید به‌صورت دستی در تنظیمات این مورد را اصلاح کنید. برای این کار ابتدا به تنظیمات بروید. بعد در منو نمایشگر، Screen Mode را انتخاب کنید و Color Balance را طوری که می‌خواهید تنظیم کنید.

با این حال این تنظیم دستی هم برای همه کارساز نبود. از آنجایی که سامسونگ هر کاری بتواند می‌کند تا دید منفی را به این شرکت بعد از شکست نوت ۷ از بین ببرد.

آپگرید هفته‌ی بعد طیف رنگ نمایشگر را گسترش می‌دهد. بنابراین کاربران می‌توانند رنگ صفحه را بیشتر از قبل تغییر دهند و قرمزی را کم کنند.

این کار سامسونگ حس خوبی به مشتریان می‌دهد. سامسونگ گفته :«ما نرم‌افزار را به‌روزرسانی کردیم  چون بعضی از مشتریانمان ناراضی بودند. هرچند که مشکلی در خود گوشی وجود نداشت.»

منبع: mashable

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ابراهیم

    تا خریدم رفتم باهاش دره تو اب عکسا حرفه ای باهاش گرفتم زیر اب.اخه من دره نوردم .خیلی راضیم .سرعتش میترکونه..اون عزیزی ک گفت داخل پیاما میره میپره بیرون باید خدمتت بگم گوشیت سفارش خاورمیانه نیس ..مشگلت با فلش حل میشه

  2. Avatar کارساز

    من سه روزه خریدم همش هنگ میکنه یا وقتی میری داخل برنامه ها مثلا پیام ها قفل میشه و میاد بیرون

    1. Avatar Qleba

      منم همین جور نمیدونم چکارش کنم

  3. Avatar New

    ای بابا باز شروع شد فراخوان گوشی بعدشم رییس بزرگ میاد معذرت خواهی میکنه درادامه گلکسی ۹رادرست میکنندوباز مردم راسرکار میزارن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه