گلکسی S8 در بنچمارک AnTuTu هم دیده شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر بگوییم در حال حاضر تقریبا همه چیز را درباره گلکسی S8 می‌دانیم چندان بیراه نگفته‌ایم. در ماه‌های گذشته آنقدر شایعه، تصویر و ویدیو درباره این پرچم‌دار جدید سامسونگ لو رفته و آنقدر در مورد این گوشی جدید خبر به گوش‌مان رسیده که تقریبا به شکل دقیقی می‌دانیم قرار است روز چهارشنبه این هفته شاهد معرفی چه گوشی‌ای باشیم. با این وجود اگر به دنبال نوعی جمع‌بندی یا تایید خبرها و شایعات گذشته هستید باید بدانید گلکسی S8 مثل اغلب گوشی‌های دیگر از بنچمارک AnTuTu هم سردرآورده است.

Untitled-1

گلکسی S8 در غالب سه مدل در این بنچمارک دیده شده است؛ مدل SM-G950F که مدل بین‌المللی است و با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ عرضه خواهد شد، مدل SM-G950U که در ایالات‌متحده و با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ عرضه می‌شود و مدل SM-G955F که همان گلکسی S8 پلاس است.

اطلاعات جدید این‌بار هم فرضیات پیشین را تایید می‌کنند. دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و ۴ گیگابایت RAM.

خوشبختانه امروز آخرین روزی است که شاهد انتشار شایعات پایان‌ناپذیر درباره محصول جدید شرکت سامسونگ هستیم و بلاخره پس از ماه‌‎ها انتظار فردا چهارشنبه شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود. فردا هم با ما و معرفی گلکسی S8 همراه باشید تا شما را در جریان جدیدترین اطلاعات و بیشترین جزییات مربوط به این پرچم‌دار جدید قرار دهیم.

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امير

    چرا امتیاز Antutu رو اعلام نکردید؟

  2. Avatar هادي

    خیلی برام عجیبه که این عکس رو گذاشتین !!!! با اینکه هممون میدونیم این شکلی نیست

    1. Avatar عباس

      دقیقا همین شکلی, انتظار یه ابزار فضایی رو نداشته باشید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه