یوبی‌سافت به فکر ساخت یک اسپلینتر سل جدید است

۷ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چهار سالی از عرضه‌ی قسمت قبلی مجموعه بازی‌های «اسپلینتر سل» (Splinter Cell) می‌گذرد و تا به امروز، هیچ خبر و اطلاعاتی از قسمت بعدی این مجموعه نشنیده بودیم. یوبی‌سافت با اینکه در نمایشگاه E3 2017 با دست پر حاضر شده بود، اما خبری از اسپلینتر سل نبود. «ایو گیلمو»،‌ مدیر عامل شرکت یوبی‌سافت، به تازگی کمی درباره‌ی این بازی صحبت کرده است.

یک اسپلینتر سل جدید در دست ساخت است، اما مراحل ساخت آن، از پیش تولید، جلوتر نرفته‌اند.

مدیر عامل یوبی‌سافت اخیرا در وب‌سایت رددیت، از طرفداران درخواست کرد تا هر سوالی که می‌خواهند از او بپرسند و در پاسخ به سوالی درباره‌ی اسپلینتر سل گفت: “اسپلینتر سل برندی است که زیاد درباره‌اش صحبت می‌کنیم. اسپلینتر سل هم‌چنین یکی از مجموعه‌های مورد علاقه‌ی خودم است. فعلا چیز جدیدی برای رونمایی نداریم، ولی تیم‌های ما مشغول کار روی این مجموعه هستند، در نتیجه می‌توانید منتظر رونمایی‌های تازه‌ای باشید.”

به غیر از صحبت در رددیت، ایو گیلمو هم‌چنین مصاحبه‌ای در وب سایت خود یوبی‌سافت داشته و درباره‌ی اسلینتر سل صحبت کرده است: “استودیوهای ما ایده‌های تازه و جدیدی را درباره‌ی اسپلینتر سل به ما ارایه داده‌اند. در نهایت یکی از آن‌ها را انتخاب و شروع به ساخت آن می‌کنیم. مطمئنا چیزی خواهید دید، اما باید برای رونمایی‌اش صبر کنید.”

به نظر می‌رسد که یک اسپلینتر سل جدید در دست ساخت است، اما مراحل ساخت آن، از پیش تولید، جلوتر نرفته‌اند. ممکن است حتی یوبی‌سافت بخواهد طرفداران این مجموعه را غافلگیر کند؛ درست مثل اتفاقی که برای Beyond Good and Evil 2 افتاد. کارگردان این بازی گفته بود که فعلا نمی‌خواهند درباره‌ی بازی حرف بزنند، اما این بازی در کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017 رونمایی شد.

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رضا

    مخفی‌کاری اسپاگتی ای.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه