[نظرسنجی] آیا سامسونگ با معرفی گلکسی S8 از فاجعه نوت ۷ عبور می‌کند؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا ساعاتی دیگر پس از ماه‌ها انتظار شرکت سامسونگ آخرین پرچم‌داران خود یعنی سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را معرفی می‌کند. دیجی‌کالا مگ قصد دارد پیش از معرفی این محصول در ساعت ۱۹:۳۰ امشب، نظر مخاطبان خود را درباره پرچم‌داران جدید سامسونگ و رفتار احتمالی مخاطبان و مشتریان این گوشی‌ها بداند.

همانطور که اشاره شد تا معرفی گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ ساعاتی بیشتر باقی نمانده است. با توجه به خبرهای منتشر شده تا حد زیادی از ویژگی‌های این دو گوشی مطلع شده‌ایم. معرفی این پرچم‌داران جدید برای سامسونگ بسیار سرنوشت‌ساز است. می‌دانیم آخرین پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ سرنوشتی تلخ داشت و با وجود یک‌بار فراخوان، پس از تجربه انفجارهای متعدد نهایتا از بازار جمع‌آوری شد. پس از این حادثه سامسونگ همه تمرکز خود را روی گوشی جدیدش یعنی گلکسی S8 گذاشت تا از طریق معرفی یک پرچم‌دار موفق، تلخ‌کامی و شکست حاصل از نوت ۷ را جبران کند. زمانی که نوت ۷ از بازار جمع‌آوری شد، سازمان‌های تحقیقاتی کنجکاو شدند نظر مخاطبان برند سامسونگ و خریداران گوشی‌های این شرکت را بدانند. مجموعه‌ای از تحقیقات و نظرسنجی‌ها در این حوزه انجام شد و نتایج متفاوتی درباره رفتارهایی که احتمالا مخاطبان گوشی‌های سامسونگ پس از فاجعه نوت ۷ از خود نشان خواهند داد، بدست آمد. دیجی‌کالا مگ قصد دارد در همین زمینه نظر مخاطبان خود را بداند. در این نظر سنجی شرکت کنید و نظرات دیگر خود را هم درباره گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ با ما در میان بگذارید.

اگر جز مشتریان و هواداران برند سامسونگ هستید و اگر هوادار گوشی و برند دیگری هستید اما وضعیت گوشی‌های شرکت سامسونگ را در سال‌های اخیر دنبال کرده‌اید به ما بگویید فکر می‌کنید اکثر مخاطبان و مشتریان گوشی‌های سامسونگ پس از عرضه گلکسی S8 چه رفتاری از خود نشان خواهند داد؟ جدا از نظرسنجی، در زیر همین پست، نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

[CP_POLLS id=”134″]

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. سروش

    بنده پیش خرید نوت۷ را انجام دادم،اما مجدد حاضر به پیش ثبت‌نام s8 نیستم به ۲ دلیل
    ۱. من متقاضی و دوست دار سری نوت بودم که تقریبا به ناچار s7 دریافت کردم که به ادعا سامسونگ اکثر قابلیت های نوت ۷ را باید میداشت که نداشت …
    ۲. قابلیت های سری نوت برای بنده کاربردی تر و لذت بخش تر است.
    اما همچنان منتظر مدل جدید از سری نوت هستم

  2. محمد امین

    سامسونگ شرکتیه که سال ها بوده و گوشی های خوبی زده نوت ۷ هم اتفاقی مشکل براش پیش اومده نمیشه گفت دیگه همیشه گوشیاش خرا ب میشه

  3. عرفان

    من که طرفدار سامسونگ نبودم الان سامسونگی شدم فاجعه نوت۷ فراموش شده نکته جالب اینه سهام سامسونگ حدود۲ماه بعد از نوت۷ افزایش پبدا کرد!!!!!(این خبر تو دیجی کالا مگ بوده)

  4. سعید رخشانی

    به نظر من پیشینه سامسونگ بیشتر از S8 کمک به محبوبیت برند سامسونگ می کنه
    هرچند این گوشی جدید تاثیر خوبی داره
    ولی هیچگاه فاجعه سامسونگ از یاد ها نخواهد رفت

  5. puyan

    بعد از تجربه کار با گوشی های s5 و s6 و s7 اولین انتخاب بعدی من s8 هست.

  6. جواد

    موقع که گوشی s8 به دستتون رسید با احتیاط کارتونشو باز کنید نقاب و دستکش هتما باید به دست صورت بسته باشه خخخ
    عمرا اتفاق نات ۷ برای این گوشی رخ نمیدهد!

    1. محمد علی

      هتما را اینجوری نمینویسند
      حتما اینجوری مینویسند
      نات ۷ هم نیست نوت ۷ است

  7. ///mahdispd

    در پاسخ به پرسش عنوان باید بگویم:قطعا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه