کلیپ قوی‌ترین میتسوبیشی Evo فعلی را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روی کاغذ ۱۷۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد اما می‌توان از همان موتور ۱.۸ لیتری آن، توان ۲۰۰۰ اسب‌بخاری گرفت. این قوی‌ترین میتسوبیشی Evo است که با آن آشنا می‌شویم. ابتدا کلیپی از این خودرو هیجان‌انگیز را ببینیم.

دور موتور این خودرو تا ۱۳۰۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد که شنیدن صدای آن احتمالا باعث ترشح آدرنالین در بدن راننده می‌شود! این لنسر Evo توانسته در مسافت ۴۰۰ متر ظرف ظرف ۷.۹۰۲ ثانیه به حداکثر سرعت ۲۹۸.۲۶ کیلومتر بر ساعت برسد. به لطف همین دستکاری‌های صاحب خودرو در موتور ۴G63 و رسیدن به این مشخصات،شاهد رویارویی با یکی از سریع‌ترین و پرشتاب‌ترین میتسوبیشی‌ Evo نسل‌های اخیر باشیم.

لنسر یکی از سری محصولات میتسوبیشی است که طرفداران زیادی دارد. دلیل موفقیت این خودرو به ظاهر اسپرت و قدرت نسبتا بالای این خودرو مربوط می‌شود. به دلیل محبوبیت ویژه‌ این خودرو میان نسل جوان، میتسوبیشی نسخه Evo این اتومبیل را عرضه کرد تا بیش از پیش نظر عاشقان سرعت و شتاب را به خود جذب کند.

ایوو (Evo) مخفف واژه Evolution به معنی تکامل است. تولید این نسخه ویژه از سال ۱۹۹۲ میلادی آغاز شده و تا امروز ۱۰ نسل از آن عرضه شده است. معمولا تولید هر نسل حدود ۲ سال بوده اما نسل آخر Evo از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ ادامه داشته است. در ادامه می‌توانید تصاویر ۷ نسل آخر Evo را ببینید.

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه