«آمازون» چقدر بزرگ است؟

۴ آبان ۱۳۹۸

تا چند سال پیش این ایده که هرآنچه را که می‌خواهیم در اینترنت به دنبال آن بگردیم و مدتی بعد آن‌ها را درب خانه‌مان تحویل بگیریم،  تخیلی و غیرممکن به نظر می‌رسید ولی این همان کاری بود که آمازون آن را به واقعیت بدل کرد. اما این همه ماجرا نیست. این ویدیو را برای شما تهیه کرده‌ایم تا از این شرکت بزرگ اطلاعات جالبی بدست آورید.

آمازون (Amazon) شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس، در شهر سیاتل، ایالت واشینگتن تأسیس شد.این شرکت فعالیت جدی خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب آغاز کرد، سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت نمود.

شرکت آمازون هم‌اکنون کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش و لباس نیز عرضه می‌کند و امروزه بیشترین درصد فروش را در بین سایر فروشگاه‌های اینترنت دارد. وب‌گاه آمازون، بخش اعظم از کسب‌وکار این شرکت بشمار می‌آید که طیف وسیعی از خدمات و کالاها از طریق آن عرضه می‌گردد. از ویژگی‌های این وب‌گاه، امکان ورق زدن و مطالعه نسخه الکترونیکی اغلب کتاب‌هایی است که در این وب سایت برای فروش گذاشته شده است. این شرکت همچنین با کمک تکنولوژی‌های نوین چاپ و تولید کتاب، اقدام به ارائه کتاب‌هایی بر اساس سیستم چاپ بنابر تقاضا نموده است که در این روش به‌جای چاپ و انبار کتاب در تعداد وسیع، تنها با نگهداری فایل الکترونیکی کتاب‌ها، پس از سفارش مشتری، اقدام به چاپ و تولید یک یا چند نسخه از کتاب نموده، آنها را به آدرس مشتری ارسال می‌کند.

دیجیتال فتوگرافی رویو، گودریدز و بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها از زیر مجموعه‌های آمازون هستند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. یوسف

    دیجیکالا چقدر بزرگ است؟

    1. محمد

      باید خودشون یه ویدیو در مورد این بسازن . قطعا جالب خواهد بود

  2. مصطفی جعفرپور

    من نفهمیدم آمازون چقدر بزرگ؟؟؟ انتظار ارایه اطلاعات بیشتری داشتم…

  3. محسن

    اگه میشه کمپانی مایکروسافت و هم معرفی کنید
    واقعا خیلی جالبه تموم شرکت هایی که تابحال گذاشتین و دیدم و اطلاعاتمون زیاد شده
    بخصوص سامسونگ یا فیسبوک

  4. رضا چراغی آزاد

    به امید روزی که دیجی کالا خیلی بزرگتر بشه و از همه جلو بزنه
    و یروزی هم ویدیویی بسازن به اسم :
    «دیجی کالا» چقدر بزرگ است؟ 🙂

    1. حسام

      همینطوره، دیجی‌کالا روز به روز بزرگتر و بهتر خواهد شد،
      اما اینکه ویدیویی با عنوان دیجی‌کالا چقدر بزرگ است از طرف کشورای اروپایی و آمریکایی ساخته شه بعید به نظر می‌رسه چرا که دیجی‌کالا هم الهام گرفته از ایده‌های بزرگ‌تر و قدیمی‌تر از خودش بوده که در کشور ما شکل گرفته.
      به امید پیشرفت روزافزون دیجی‌کالا و تمام استارت‌آپ‌های ایرانی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه