معرفی گوشی موبایل بلک بری مدل DTEK50 STH100-2

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط شرکت «بلک‌بری» گوشی موبایل‌ «BlackBerry DTEK50 STH100»‌ است که با‌طراحی بسیار زیبا و ساختاری مرکب از فلز و شیشه روانه‌ی بازار شده است. این گوشی موبایل با شانزده گیگابایت حافظه‌ی‌داخلی برای افرادی که حجم زیادی از فایل‌های صوتی‌و‌تصویری برای ذخیره‌سازی در گوشی موبایل خود دارند مناسب نیست؛ البته قابلیت پشتیبانی این محصول از کارت‌حافظه‌‌ی microSD‌ سبب شده است که حافظه‌ی آن تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش پیدا کند. صفحه‌نمایش ۵.۲‌اینچی به‌کار‌رفته در‌ DTEK50‌ از نوع LCD‌ است و با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ وضوح و شفافیت قابل‌قبولی دارد.

بلک‌بری برای این محصول تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ را انتخاب کرده که با پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای‌ «Cortex-A53»‌ وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد و با سرعت ۱.۵ و ۱.۲ گیگاهرتز به فعالیت می‌پردازد. پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی ۴G‌ در این محصول امکان دانلود و آپلود فایل‌های مختلف را با سرعت ۱۵۰ و ۵۰ مگابیت بر ثانیه در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ بنابراین با‌استفاده از نسل چهارم اینترنت می‌توانید سرعت بهتری را در فعالیت‌هایی اینترنتی خود تجربه کنید؛ البته فناور‌ی‌های ارتباطی دیگری همچون بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲، وای‌فای و‌ GPRS‌ در این محصول وجود دارد که در موقعیت‌های مختلف بسیار کارآمد خواهند بود. سنسور سیزده مگاپیکسلی تعبیه‌شده در قاب پشتی‌ DTEK50‌ نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند و قابلیت‌هایی همچون ثبت موقعیت جغرافیایی، فوکوس با اشاره روی سوژه، تشخیص چهره و عکاسی پانوراما را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد؛ همچنین دوربین سلفی این محصول هشت مگاپیکسل است که می‌توانید از آن برای ثبت تصاویر مختلفی از چهره‌ی خود استفاده کنید. سیستم‌عامل نسخه‌ی ۶.۰ اندروید در این گوشی موبایل امکانات مختلفی را پیش روی کاربران قرارمی‌دهد که ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل، قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی و… از آن دست هستند.

در‌ DTEK50‌ از یک باتری لیتیوم-یون با‌ظرفیت ۲۶۱۰ میلی‌آمپر ساعت به‌عنوان منبع تامین انرژی استفاده‌شده که می‌تواند تا حد‌زیادی پاسخ‌گوی فعالیت مداوم با این گوشی موبایل باشد؛ البته گفتنی‌است، این ظرفیت، خیلی بالا نیست، اما وجود آن در یک گوشی میان‌رده می‌تواند تاثیرگذار باشد. در طراحی این محصول تنها یک شیار برای سیم‌کارت در‌نظر گرفته‌شده که از سیم‌کارت‌های سایز نانو پشتیبانی می‌کند. اگر شما هم در دسته کاربرانی قرار دارید که وزن و ابعاد گوشی برای آن‌ها مهم است، می‌توانید این مدل از گوشی‌های موبایل بلک‌بری با وزن ۱۳۵ گرمی‌اش را انتخاب کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه