کتاب صوتی استیو جابز – شیوه های رهبری برای نسل جدید؛ بخش پنجم

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده جی. الیوت/ امیرمحمد قدس شریفی
گوینده میکائیل شهرستانی
زمان 26:40
حجم فایل 12 مگابایت

بخش پنجم کتاب «استیو جابز – شیوه های رهبری برای نسل جدید» را بشنوید و با زندگی استیو جابز، مرد تاثیرگذار دنیای تکنولوژی و موسس شرکت اپل به قلم جی. الیوت آشنا شوید.

این هدیه نوروزی دیجی‌کالا مگ به شماست که با همکاری «انتشارات نوین کتاب گویا» در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کتاب «استیو جابز – شیوه های رهبری برای نسل جدید» و «گوگل چگونه کار می‌کند؟» را در فرصت تعطیلات نوروزی و کمی قبل‌تر و بعدترش بشنوید. حتی اگر تا امروز اهل گوش دادن به کتاب‌های صوتی نبوده‌اید، این تجربه‌ را از دست ندهید و از همین امروز شنیدن کتاب‌های صوتی را شروع کنید. به‌زودی خواهید دید که شنیدن کتاب برای‌تان تبدیل به یک عادت شیرین می‌شود.

استیو جابز بدون شک پدیده‌ای بود که بسیاری وی و تفکر مدیریتی او را به عنوان چراغ راه پیش روی خود می‌‌انگارند و سعی می‌کنند با الهام گرفتن از او مسیر کاری و زندگی خود را مشخص کنند. اما جابز خود شیوه فکری و مدیریتی‌اش را چگونه به دست آورده است؟

در این کتاب گویا از چگونگی تأسیس اپل با همکاری استیو وازنیاک و تولید اولین رایانه شخصی‌شان با عنوان اپل ۱ و ۲ و همچنین درباره چرایی جداییش از اپل در سال ۱۹۸۵ باخبر می‌شویم. همچنین جملات کوتاه آموزنده و تاثیرگذار او را که در نشست‌های مختلف نقل کرده است، می‌شنویم. «موفقیت چیست؟ راز آن چیست؟ چگونه می‌شود رموز آن را لیست کرد؟ آیا امکان دارد این رموز را در قالب یک لوح‌فشرده جمع کرد؟ آیا می‌شود در ساعاتی محدود، مثلا در ۵۶۰ دقیقه، تمامی آنچه انسان برای موفقیت در دنیای تکنولوژی به دنبال آن است، در اختیارش گذاشت؟ اگر بله، برای این مهم باید به سراغ چه کسی رفت و چه الگویی را مورد استفاده قرار داد؟»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه