مونوپاد قدیمی می‌شود؛ آینه‌های سلفی می‌آیند

۲۵ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

استفاده از مونوپادها نه‌تنها سخت و دست و پا گیر است، بلکه همه جا هم ممکن نیست. بسیاری از مکان‌های عمومی استفاده از مونوپادها را برای گرفتن سلفی ممنوع کرده‌اند. شرکت Smart Limited با ایده‌ی جدیدش می‌خواهد مشکلات سلفی گرفتن را حل کند. این شرکت آینه‌ای به اسم Selfie Mirror ساخته است که طبق گفته‌ی خودشان، اولین آینه‌ی هوشمند دنیا است.

آینه‌ی Selfie Mirror به غیر از عکس، می‌تواند ویدیوهایی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه بگیرد.

آینه‌ی Selfie Mirror در حال حاضر با قیمت ۲۵۰ دلار از طریق وب‌سایت این شرکت برای پیش خرید موجود است. این آینه ابعادی ۷۰۰ در ۱۲۰۰ میلی‌متری دارد و شرکت سازنده‌اش می‌گوید که امکان گرفته عکس‌هایی ایستاده در مقابل آن وجود دارد.

Selfie-8

این آینه مدل کوچکتری هم دارد که ۷۰۰ در ۸۰۰ میلی‌متر ابعادش است و برای قرار دادن روی میز آرایش ساخته شده. آینه‌ی کوچکتر که ۲۰۰ دلار قیمت دارد، با هدف گرفتن تصاویری از صورت ساخته شده است.

تصاویری که این آینه می‌گیرد، وضوح تصویری برابر با ۲۵۹۲ در ۱۹۲۲ پیسکل دارند. این تصاویر توسط یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سونی گرفته می‌شوند. یک صفحه‌ی نمایش کوچک هم روی آینه قرار داده شده که وضوح تصویری ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی دارد. در لبه‌ی این آینه ۲۰۰۰ چراغ LED وجود دارد که هم به عنوان نور برای عکس‌برداری و هم به عنوان چراغ میز آرایش به کار می‌رود.

Selfie-1

آینه‌ی Selfie Mirror می‌تواند در محیط‌ها و وضعیت‌های مختلف، عکسی خوب از افراد بگیرد.

Selfie-6

عکس‌ها را می‌توان هم‌چنین مستقیما به شبکه‌های اجتماعی فرستاد.

آینه‌ی Selfie Mirror به غیر از عکس، می‌تواند ویدیوهایی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه بگیرد. این ویدیوها هم‌چنین می‌توانند مستقیما به یوتیوب آپلود شوند. طبق گفته‌ی سازندگان این آینه، دوربین‌ها و چراغ‌ها آن، نیاز به یک استودیوی خانگی فیلم‌برداری را هم برطرف می‌کنند.

Selfie-3

دوربینی دو طرفه می‌تواند امکان صحبت از طریق Skype را به خوبی فراهم کند.

Selfie-2

سنسورهایی روی آینه است که به محض دریافت حرکت فعال می‌شوند و هشدارهایی می‌فرستند.

Selfie-4

می‌توان از Selfie Mirror به‌عنوان وسیله‌ای برای کنترل هوشمند خانه استفاده کرد.

می‌توان هم‌چنین از Selfie Mirror به عنوان وسیله‌ای با کاربردهای امنیتی استفاده کرد. این آینه می‌تواند ویدیویی را به صورت زنده به گوشی‌های هوشمند بفرستد. اسپیکرهایی هم با قدرت ۱۵ وات در این آینه وجود دارد که برای پخش موسیقی یا صداهای دیگر استفاده می‌شوند.

Selfie-5

آینه‌ی Selfie Mirror یک سیستم عامل اندرویدی دارد.

Selfie-7

آینه می‌تواند در فروشگاه‌ها یا دیگر مناطق عمومی هم کاربرد داشته باشد.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. محمد

    “استفاده از مونوپادها نه‌تنها سخت و دست و پا گیر است، بلکه همه جا هم ممکن نیست. بسیاری از مکان‌های عمومی استفاده از مونوپادها را برای گرفتن سلفی ممنوع کرده‌اند.”
    لابد استفاده از این آینه سخت و دست و پاگیر نیست و همه جا ممکن است!!!

  2. Alireza

    جل الخالق

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه